Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

och skrev 2012-05-26 13:05:02 följande:
    Han kan mycket väl ha dödat insekter både i luften och vid landning.

För att inte tala om hur omiljövänligt det är att ta bilen när man lika gärna kan gå eller cykla.  

Anton: HjärtaHjärtaHjärta 
    Nallebjörnen och jag har planer på att bygga en lådbil i sommar. Den är vänligare mot miljön än bilen i Antons video.
  • lille Birger

Även om han inte dödade något djur har han iaf skrämt upp ett rejält. Jag visade videon för nallebjörnen som knappt vågade titta när bilen flög genom luften. Förvånad

• lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-05-26 14:59:44 följande:
    Bra initiativ, Birger Lelle, å så vill jag se en video, i HD kvalité, när du och Bamse gör ett lika långt hopp med den nybyggda bilen.

Tack på förhand för det. 

Å så dagen musiklänk. Nä, Maria, det är inte Fröken Scott. Men nästan. Det är Vivaldi.... 

">

" target="_blank">

Jag tror absolut att man kan få en hel del tjejer om man gör en sån där sak. Och blev ju t ex väldigt hänförd och upprymd, men försökte dölja det genom att skriva att det var dumt gjort.

Dock tror jag inte att varken jag eller nallebjörnen är tillräckligt modiga för att göra något sånt där. Vi vill nog hellre åka lugnt och sansat i vår lilla lådbil. Nalle
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-26 19:46:15 följande:
    Hej Yoyna

Ni är alla snuskisar Oskyldig
    Själv är du dock väldigt dygdig och anständig.
  • lille Birger

När vi var i skogen idag hittade nallebjörnen en pinne som låg och skräpade.

• lille Birger
    Yoyna skrev 2012-05-26 20:34:09 följande:
    Vad gjorde ni då BJ? Satte tillbaka pinnen på grenen den fallit från så att den inte skulle sakna sitt träd?
    Nallebjörnen försökte göra det, men det funkade inte. Rynkar på näsan
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-05-26 20:56:15 följande:
    Oj, BJ... Har du medvetet felciterat mig och dessutom dragit egna felaktiga slutsatser???
    Nä.

• lille Birger
    Aynrand skrev 2012-05-27 20:05:18 följande:
    en snuttefilt som verkligen måste besudlas!
    Vad säger ni kvinnor?
    Inte om det där lilla mumintrollet har något att säga till om! Nalle
Svar på tråden Trash-tråden