Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-08-15 21:41:42 följande:
    Alla poliserna skulle ersättas av nakna poliskvinnor i högklackat. Drömmer
    Mmm. Ja. Det är ju ett sätt å se på saken....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-15 21:52:27 följande:
    Anton har just erbjudit sig att kastrera alla män i världen, inklusive sig själv för min skull. Själv var jag mer inne på att man skulle kunna hålla kurser i kommunikation. Men ditt förslag var bra, älskling.
    Jag är bättre än jag vet.....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Jaja, jag vill bara säga, God natt, mina underbara damer, och sov så vackert. Tänk på mig när det går för er.

Det där sista gäller inte dig, Birger, det gäller dom andra. Även om jag vet att du är ickeman, vad jag inte vet är din ålder. Så för säkerhets skull.....

• Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-08-15 23:15:04 följande:
    Jaja, jag vill bara säga, God natt, mina underbara damer, och sov så vackert. Tänk på mig när det går för er.

Det där sista gäller inte dig, Birger, det gäller dom andra. Även om jag vet att du är ickeman, vad jag inte vet är din ålder. Så för säkerhets skull.....

Var fan kom du ifrån, PM, det där sista gäller inte dig heller. FÖR HELVETE !!!
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-08-15 23:43:54 följande:
    Lexicon för FL-språk:

Mysa: Ha samlag på tråkigaste möjliga vis

Porrskadad: Att gilla sex på ett annat sätt än jag själv gör

Otrogen: Min man tyckte en kändis på TV var snygg

Våldtäkt: Min man tafsade mig på rumpan när jag sov

Övergrepp: Min man vill att jag skall testa att ha sex på ett sätt jag inte har lust med

Dirty talk: "Skall vi mysa?"

Få se om jag kommer på fler ord som kan behövas i "Lexicon för FL dummies"
    Jag tycker REDAKTIONEN sätter upp denna eminenta lista på FAQ avdelningen.

Kanske borde ta ett snack med Fru Forumvärden angående detta Hon gillar mig... 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-08-15 23:19:41 följande:

Risken att jag tänker på dig när det gå för mig är mindre än noll så oroa dig inte
    Puh, du har räddat min nattsömn 12 nätter fram, PM, minst. Såg aldrig detta igår, har fan inte fått en blund i ögonen i natt.

Men nu känner jag mig förlöst. Tack.....Glad 
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-08-16 16:22:12 följande:
    Känns fint att Anton just bekänt att han tänkte på PM i natt i stället för tvärt om.
    Söta ni är pojkar.
    Mmm, fast inte riktigt i samma obscena territorier som du och alla andra slynor burkar uppehålla sig, Agri.
    PM och jag är kompisar. Han är en schysst kille. Jävligt klok å så. Som mig, ungefär. Jag ser PM som en synnerligen god vän och därför var jag jävligt orolig att ett fruktansvärt missförstånd kommit i dagen här. Inget mer med det....

Men visst, Agri....du gillar att bli smiskad lite sådär lagom. Gissa vad min definition av lagom kommer va när jag sätter klorna i dig !!!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-16 21:57:55 följande:
    Du verkar också väldigt upprörd.

Hm...
    Nädå, inte alls, jag talar bara om för den käre AGRI att hon kan förvänta sig en helvetes omgång vid första, och bästa, tillfälle. Inte så mycket å orda om....älsklingSolig
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-16 22:12:55 följande:
    Du skrev mest om hur fin PM var, och väldigt lite om Agri.
    Vet du, jag har precis kommit ur traumatiseringen efter D och hans långtradare full av tyska läderbögar, jag vet inte om jag kommer levande ifrån detta om inte jag får lite lugn och ro nu. 

Jag börjar känna mig en aning utbränd här.....älskling
Svar på tråden Trash-tråden