Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

reflections skrev 2012-09-13 22:55:56 följande:
    jah vill skicka in em kram till Anton & Och.
    Fan va god du är. Nu ÄLSKAR jag dig ännu mer, reflec, väldigt mycket ännu mer....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-13 23:15:34 följande:
    Var är Anton?
    Jag väntar på avsugningen du har lovat mig !!!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Bye baby Bunting skrev 2012-09-13 23:24:49 följande:
    *frust* Jag kan inte sluta skratta
    Min underbara Bunting, du skulle sätta skrattet i halsen om du bara visste. Jag lovar. 

Vak i natt igen ??? 
  • Anton Chigurh
    reflections skrev 2012-09-13 23:28:21 följande:

trots alla mobilutlösta stavfel. Hoppas Annelie tolererar en & annan kram från mig då.*hukar* går trädgårdsplanerandet bra?
    Tolererar en kram från dig, reflec !!!   Herregud, du är en av dom kvinnor jag avgudar allra mest i tillvaron. Och jag menar allvar, du är fan underbar på riktigt....Hjärta

Klart som helvete att Annelie godkänner kramar, och mycket mer än så, om jag får det från kvinnor av din kaliber, reflec.
  • Anton Chigurh
    Bye baby Bunting skrev 2012-09-13 23:31:12 följande:
    Känner på mig att det blir en underbar natt inatt

Du får lägga upp bildbevis på dina prunkande rabatter sedan.

Japp, same procedure as always, James.

Lovar, fast det hänger inte enbart på mig, men du skall få så du blir nöjd. Garanterat.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-09-13 23:34:53 följande:
    Oh! Pratar ni blommor och bin här??? Jag kan bidra med en lektion om hur man inte ska plantera ranunkellökar.

Apropå lökar, var är PM?
    Har PM hängpattar menar du ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-13 23:44:03 följande:
    Det blir ingen avsugning för dig Anton!
    Nu tycker jag du verkar lite sur, Maria, det var faktiskt du som bar dig illa åt här.....
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-09-13 23:50:01 följande:
    Var det någon som sa bröst !!?

Nu är ju risken att en del får för sig att jag är bröstfixerad eller så. Jag som ser till kvinnans inre. Men ett par schyssta rattar gör ju henne inte direkt mindre intressant .
    Tjohej, PM, hoppas du mår prima.....Cool

Agri beskyller dig för att ha hängpattar. Jag tror hon är helt fel ute.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-09-13 23:39:20 följande:
    Kan tänka mig det.

Män suger faktiskt. 
    En del.

Å så finns det en och annan underbar man.
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-13 23:53:25 följande:
    Man får inte heller glömma bort rumpan.
    Arslet är viktigast. Punkt.
Svar på tråden Trash-tråden