Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-08-17 00:05:31 följande:
    Skulle nog säga att alla som skriver i den här tråden är kvinnor. Några är bara lite hårigare och gapigare än de andra.
    Jag vet en som kommer få ett tvivelaktigt rykte på jobbet. Sov så vackert, min underbara....

Så jävla mycket hår har jag väl förresten ändå inte ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-08-17 10:25:29 följande:

"båda två ser någorlunda ok ut", subtila förolämpningar du får in där. Missade Anton den?

Kan komma på lite andra Kodak moments när färgfilm kommer till sin rätta. Speciellt röda nyanser.
    Ja jävlar, jag som trodde AGRI ansåg mig som helvetes snygg till både kropp och utseende......jaja !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-17 16:57:59 följande:

Birger: Dina inspirationsbilder är inte så inspirerande. Inte heller när det gäller mat.

PM: Jag vet från en säker källa att Anton skulle handla vin nu på em, så om jag var du skulle jag snabbt hoppa in i duschen.

Och jag vet från en säker källa att du och jag kommer ses snart, Annelie. Och det ser jag fram emot.....Mycket.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-17 21:05:19 följande:
    Smakar vinet gott?

Sitter ni och myser eller råhånglar ni redan? 
    Inte lönt du försöker slingra dig, Älskling. Du vet vad som gäller !!!
  • Anton Chigurh

Helt ärligt gottfolk, jag pallar inte i kväll, jag mår för en gångs skull jävligt pissigt. Ber om ursäkt, men jag drar mig tillbaka för aftonen, och nej, det blir inga detaljer, men se nu för helvete till att ha en underbar kväll allihop. Jag reder mig. Det gör jag alltid. 

Kram på er gottfolk. Vi hörs om en 30 år. Eller nåt..... 

• Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-08-18 22:06:45 följande:

Går det inte lika bra med en blombukett ?
    Det är Annelie du snackar med, PM !!!   
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-18 23:35:29 följande:
    Förvisso, men PM har en poäng faktiskt.

Men visst Anton, klart jag borde få undersöka saken irl istället. 
    Det här tog en oförutsedd vändning. Men jag borde anat det, du som gilla å påta i trädgården å allt....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-18 23:47:44 följande:
    Jag har väldigt gott minne.

Men vi kör på Antons förslag.

Anton, mår du bättre idag? Behöver du kanske dricka honungsvatten?  Solig  
    Har jag gett ett förslag ???

4 liter Triumfglass, krossad choklad, 4 flaskor Odense flytande Nougat, a 230 gram stycket, med 2 liter Arla Latte-mjölk på. Ja, aningen bättre. Dom 12 Stesoliden blev jag bara trött av.  
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-18 23:54:02 följande:
    Jag tolkade dig lite fritt där, det får man lov att göra på FL.

Hoppas du mår bättre snart. Hjärta 
    Du vet vad jag tycker om dig. Sov gott, älskling. Tänk på mig när du kommer. Och tack.Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-08-19 00:16:01 följande:
    Jag har en väldigt fin som jag kan skicka till dig?
    Mmm, tror jag säkert, den finaste du sett, typ sju gånger. Men den kan du inte skicka någonstans, Älskling !!! Men du kan skicka Tm en bild på en fin stridsvagn i stället. Typ Abrams M1A1. Dom är också fina....
Svar på tråden Trash-tråden