Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-07-18 11:12:08 följande:
    Agri: Ja, iaf mot den som förtjänat det?

Anton: Nej, du är inte alls snäll.

Du bara jävlas.
    Det gör jag aldrig. Däremot säger jag sanningen. Inte alla som kan tugga i sig det. 

Men dig gillar jag, Yoyna, så dig är jag snäll emot.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-07-18 12:08:27 följande:
    Jag hoppas att din dotter får följa med på den, trots era dispyter.

Usch vilket ruskigt väder det är idag! Rynkar på näsan  Det får bli en trevlig inomhusdag med sällskapspel.
    "Det får bli en trevlig inomhusdag med sällskapspel." - AKA - ......Xhamster.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-07-18 12:34:20 följande:
    Jag sökte på xhamster och fick upp en bild på en bakbunden tjej som hade ögonbindel på sig.
    Låter som du hamnat rätt, Birger, helt rätt...
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-07-18 13:39:24 följande:
    NG: du å din dotter kan få vara med oss. Norrland eller Dalarna, valet är fritt men myggen är lika elaka som Anton på båda ställena
    Va faan......
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-07-18 19:57:44 följande:
    Ja, det gjorde hon. Följer en sparkcyklist samma lagar som en cyklist, i trafiken?

Nyss läste jag något jättefestligt i min sommarbok som jag läser:

"There is, however, firm palaeoanthropological evidence that one of the many different migrations into the Americas during the last Ice Age did consist of peoples of negroid stock. This migration occurred around 15,000 BC."
    Ja, herregud, vem hade kunnat tro nåt sånt  !!!
  • Anton Chigurh

Så glad han verkar, där i slutet. Eller vad säger du, Birger ???

">

Fast det hade jag också varit....

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-19 14:16:42 följande:
    Har ingen lust med den här diskussionen alls eftersom allt inte är så enkelt och så svart eller vitt.
    Du förenklar hela människan genom ditt resonemang.

Alla ska givetvis få vara med och leka men i vissa situationer (krissituationer t ex) kan vissa människor vara mer lämpliga än andra. Inte alls svårt.   
    Fan va klok du är, Maria. Men det visste jag ju sen innan.....
  • Anton Chigurh

Va fan är det nu med dig, Maria, jag gav dig en synnerligen fin komplimang. SOM DU TOTALT IGNORERAR.

Nu får du för helvete skärpa till dig. Ordentligt !!!

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-19 22:06:33 följande:
    FÖRLÅT!

Tack Anton, du är så snäll  
    Ja, det kan du ge dig fan på att jag är.

Å varsegod. DET VAR SÅ LITE, min kära Maria....Hjärta 
Svar på tråden Trash-tråden