Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Ett vackert promenadstråk som passar fröken MARIA kanske !!!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Självklart saknar jag dig, Aynrand, fast traktorn går som en Schweizerklocka av yppersta kvalité. När den startar vill säga.

Välkommen till Riket....Solig

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Ojsan skrev 2012-07-22 01:16:29 följande:
    Nej jag har hört talas om att små barn kan hålla låda på nätterna Flört det kan ju vara så att  min kropp ställer in sig på mindre sömn så jag ska bli van när bebben kommer.
    Jag tycker du tar med mobilen till BB och ger oss direktrapporter var 7:e minut om händelseutvecklingen, Ojsan, det är fan inte för mycket begärt, å inget jävla gnäll nu, du hinner det mellan värkarna och krystningarna, inga problem.

Om det blir kämpigt kan vi acceptera att du drar ut intervallet till var 10:e minut, men där går gränsen.

All lycka till, Ojsan. Blir det en hane förväntar jag mig att du döper honom till Anton
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-23 09:32:37 följande:
    Jaha ja...

Måndag idag! Skål 
    martini.gif
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-23 09:54:16 följande:
    Det är bra Anton, börja dagen med stil
    Jag tänkte det. Måndag å allt....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-23 10:49:17 följande:

Hmm...
    Min nya avatar?

Nåt mer passande går förmodligen inte att uppbringa, min käre MARIA.....shiny.gif
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-07-23 11:08:19 följande:
    I knooooooooow
    Du har mitt oreserverade stöd om du byter, Maria. Å mitt stöd betyder allt. Fast det vet du sen tidigare. Men det tål upprepas.

• Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2012-07-26 09:45:21 följande:
    Folk tittar på mina tuttar.
    Går du utan tröja och har möjligen glömt bh ???
Svar på tråden Trash-tråden