• och

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-01-14 19:32:04 följande:
    Jag kanske blir tvungen till och döda en massa folk nu. Det var inte meningen att du skulle avslöja detta, vi får se hur det utvecklar sig här. Det var inte bra, Annelie. Inte bra alls.

Jag står dock  kvar vid mitt ord och lovar således att aldrig avslöja att du heter Borghild. 
    Ursäkta att jag frågar Anton, men exakt var är problemet? Ser du inte till att innehållet i skåpet är blankpolerat och färdigt för användning?
    The hard way is the right way.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-15 09:43:17 följande:
    Problem och problem !!!  Jag menar bara att det kan ställa till det lite för folk om jag slår ihjäl dom, eller iaf problem för dom efterlevande. Ser inga problem för min egen del. Inga som helst.

1. Du tänker på handklovarna ???

2. Bra att du börjar med att be om ursäkt, Annelie, Mycket bra. Pekar/visar/belyser din totala undergivenhet. 
    1. Nej. Jag försökte undvika att vara för tydlig eftersom det är andra attiraljer man brukar ha inlåsta i skåp i första hand.

2. Ja, eller hur. Jag kan demonstrera detta på andra sätt med. Men det vet du ju redan.

Mrs: Härligt!!! Förstår att du har väntat på det!   Skål
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-15 17:21:52 följande:
    Agri och Ayrand får gärna också komma med tips.
    Jag är sur för att du dissade mitt förslag.

Aynrand:KyssNalle 
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-15 18:27:10 följande:
    Jag kanske kan skriva ditt förslag senare, när vi har känt varandra i några år?  Solig
    Men Birger, man måste ju provköra bilen innan man köper den?
  • och
    Isabellas Mamma skrev 2012-01-15 18:39:05 följande:
    Hej

Hittade en sida som jag verkade bra, är rätt så ny hoppas den växer och blir bättre. Hitta allt inom tjänster.

Jobbtrade.se 
    Det är olagligt att köpa sexuella tjänster, bara så du vet. Jag lägger dock ingen värdering i det, man ska inte döma andra människor.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-15 18:35:44 följande:
    Nu mente jag ju inte bokstavligen här, men men, jag förlåter dig, Damen, av 2 (två) orsaker.

1. (Ett) Ditt nick. Jag räknar med att du har katt alt avgudar katter. Förmodligen båda här. Det gör jag också.

2. (Två) Ditt förslag till Birger var av världsklass, inte så bra som mitt. Men nästan. Så därför fårlåter Anton dig.

Eftersom Anton gillar dig skall du få ett tips. Kommer här : Det går precis lika bra med ljus Sirap. 

Anton, vi behöver prata lite mer om detta.

1. Är katter det enda du avgudar?

2. Vad exakt innebär det att du avgudar katter?
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-15 18:56:08 följande:
    Okej, är det verkligen så det går till, att man säger/skriver saker rätt ut? Är det inte bättre att man som Yoyna skrev bjuder på te med honing först innan man frågar en sån sak?
    Du verkar inte tycka att jag är trovärdig?
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-15 19:12:58 följande:
    Hade du accepterat erbjudandet och dragit ned leopardtrosorna bara sådär, om någon kläckte ur sig den där frågan? Hade du inte tyckt att det var fräckt?

Tjejen som jag vill skriva till är ingen slampa. Det vet jag visserligen inte med säkerhet, men hon verkar vara ganska proper.
    Så du menar att jag är icke trovärdig och en slampa.
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-15 20:33:38 följande:
    Jag hade annars tänkt bjuda in henne till min koja som jag har byggt i trädgården. Problemet är att hennes klänning kan bli smutsig eller fastna i grenarna på träden som kojan är belägen intill.
    Helt klart det största problemet i sammanhanget, ja.

Du skulle kanske kunna tejpa ihop en skyddsklädsel av svarta sopsäckar som du kan be henne ta på innan? 
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-15 20:45:18 följande:
    Ja, det kanske vore bra. Men på samma gång skulle det inte vara helt fel om hennes klänning råkade fastna i en gren och åka upp en bit över midjan.
    Men tänk om hon blir arg och bryter av grenen och slår dig i huvudet med den?

Du borde kanske tillverka en lämplig hatt av sopsäckar och frigolit som du kan ha på dig med?  
Svar på tråden Trash-tråden