• och

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-01-16 22:01:01 följande:
    Och: sluta skriva inlägg på FL.

Agri, när var hur?

NG, har du haft en bra dag sötnos?

Jag har jobbat, kom just hem å ligger utslagen i soffan... Trött!!!
    Funkade inte den här gången heller.

Du kanske kan distrahera mig?  
    The hard way is the right way.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 22:16:55 följande:
    Av någon underlig anledning har jag samma känsla, inte att det är läskigt, men att det är en varning/avstängning som väntar.

Anton! Skrikandes
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-16 22:37:23 följande:
    Nu läste du inte ordentligt igen. Har du tullat på spriten redan på måndagen eller?
    Det gjorde jag visst. Jag har skrivit sjutton mail till Anton idag med (liksom igår, och i förrgår osv), där jag i detalj har beskrivit hur mycket jag saknar honom och vad jag vill att han ska göra med mig när vi ses.

Och hans första tanke när det blinkar till i inboxen är att det är en varning. Kul liksom.
  • och
    Kattdamen skrev 2012-01-16 22:46:29 följande:
    Det är väl en varning? Att du saknar honom så mycket att du måste varna att du håller på att dö av kåtslag.
    Hm. Iofs.

Men han skrev varning/avstängning. 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 23:22:48 följande:
    Agri, för satan, är det ditt arsle i pressen ???

Alltså, ditt eget. 
    Du verkar fasligt intresserad av allt annat än att svara på mina sjutton mail.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 23:27:46 följande:
    När det blinkar rött är det första jag förväntar mig en eloge från en FL-modde. Det som gläder mig mest är ett av dina extremt upphetsande PM. Varför tror du generalen stod i givakt hela jävla eftermiddagen idag ???   ANNELIE !!!

Det hade inte med FL's moderatorer å göra. Det kan jag helt ärligt erkänna. 
    Åh, Anton!! Drömmer

Vilket gillade du mest? Den där biten om hur jag hämtade en kall öl till dig efteråt, eller? 
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-16 23:32:14 följande:
    Självklart!

Fotat av mig själv med en fucking AjFån! Det är stilpoäng på den.
    Det är det helt klart. Solig
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 23:30:21 följande:
    Nu förväntar jag mig att du genast skickar ett PM med en bild på din nakna lekamen i en mycket prekär ställning. Ja......

Sen skall du nog fan få se på svar. 
    Jag har inte lärt mig hur man gör för att föra över bilder från telefonen till datorn. Tyvärr.

Målande beskrivningar har du ju redan fått, men det räcker kanske inte. 
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-16 23:43:48 följande:
    Men maila från mobilen då? Eller MMS.
    /Supporterklubben
    Ha, tror du jag skulle kunna maila från den? Det vet jag inte heller hur man gör.

MMS fixar jag dock. *stolt* 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-16 23:27:46 följande:
    När det blinkar rött är det första jag förväntar mig en eloge från en FL-modde. Det som gläder mig mest är ett av dina extremt upphetsande PM. Varför tror du generalen stod i givakt hela jävla eftermiddagen idag ???   ANNELIE !!!

Det hade inte med FL's moderatorer å göra. Det kan jag helt ärligt erkänna. 
    Jag jobbar hårt för att upprättahålla samma ställning de närmsta timmarna. Solig
Svar på tråden Trash-tråden