• och

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-01-17 00:27:18 följande:
    Eller, jag gillade eller bäst. Jag älskar eller.

Du kysser mig djupt. Smeker mina fylliga bröst, och nyper hårt i ena bröstvårtan tills du ser att jag får tårar i ögonen. Du låter din hand glida upp längs insidan av mitt ena lår, konstaterar att jag som vanligt saknar trosor och redan är alldeles våt. Du tar ett bestämt tag om nacken, knuffar ner mig på mage på sängen. Fäster mina händer i bojorna i sänggaveln, stoppar in en kudde under höfterna. Drar upp min korta kjol medan jag stönar svagt och säger att jag vill att du ska ta mig riktigt hårt, sen tar du mig, riktigt hårt, först i ettan, sen i tvåan, samtidigt som du smeker mig där det känns som allra skönast.....tills vi båda kommer i en explosiv, underbar orgasm som aldrig tycks ta slut. 

Det, är min absoluta favorit, Annelie.  Hjärta
    Min med. Så vackert!  HjärtaHjärtaHjärta
    The hard way is the right way.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 13:04:47 följande:
    Sådärja, det var bättre.

Angående korrigeringen får jag återkomma. Annelie har framfört önskemål om ytterligare en kvinna i sänghalmen. Samtidigt då. Med tanke på din ytterst välformade röv ser jag dig som ett oerhört lämpligt alternativ här. Således får jag ta ett allvarligt snack med min egen kvinna. Sen, som sagt, återkommer jag.
    Hej älskling! Hjärta

Var det verkligen en extra kvinna, jag har för mig att jag bad om en extra man?   
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-17 14:37:03 följande:
    Puh! Äntligen lyckas man med något.

Jag har en teori om att Anneli inte kommer vara så motsträvig i den frågan. Hon känner till mina skills (inte för att jag har några eller nåååågonsin skulle berätta om dem). Oskyldig
    Annelie är alltid väldigt medgörlig. Solig
  • och

Grattis A till nya  jobbet. Må du få åka på många tjänsteresor till trevliga ställen! Skål

• och
    Aynrand skrev 2012-01-17 17:35:27 följande:
    det beror på hur många av mina kunder kommer att bli kvinnor haha
    Exakt vad erbjuder du? Gör du hembesök tex?
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-17 15:16:57 följande:
    På vägen hem sjöng jag Mora Träsk låtarna som spelades på koserten, fram tills mamma efter 30 minuter skrek "HÅLL KÄFTEN UNGJÄVEL!!!" Senare på kvällen fick hon jättedåligt samvete och betedde sig jättekonstigt.
    Vad gjorde hon?
  • och
    lille Birger skrev 2012-01-17 19:15:30 följande:
    Efter att hon skrikit på mig blev jag oerhört ledsen och började givetvis gråta. Efter ett tag började hon säga att hon inte menade det hon sa, sen köpte hon även godis till mig, utöver lördagsgodiset.

Du passade inte på att försöka få en ny leksak på köpet?
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 19:51:33 följande:
    Tänk dig, Annelie, ett : att det är slut på mellanösten-konflikten och alla Israeler, Palestinier, osv dricker sitt sura Te tillsammans utan någon som helst kvarvarande ovänskap.

Tänk dig sen att, två : Kina har infört fullständig demokrati, utan några som helst restriktioner. "Allt" är fritt enl svensk modell.

Tänk dig till sist, min kära Annelie Hjärta, tre :att du befinner dig i Plenisalen, på läktaren, alla ledamöter är närvarande. Fredrik Reinfeldt håller tal, han ber  vänligt Veronica Palm att komma upp i talarstolen, när Veronica väl tagit sig upp dit får hon en riktig jävla bitchslap och innan hon vet ordet av det har Fredde låst fast Veronica vid stödhantagen, med handbojer, såklart, sen sliter han sönder Veronicas trosor ( hon har kjol, dagen till ära ) och sen sätter Fredde på Veronica, hårt som helvete under tiden han svänger en cowboyhatt över huvudet och skriker JIHAAAAAAAAAAA. Samtliga ledamöter i salen blir något förvånade, men applåderar pliktskyldigt. Fredrik är ju trots allt statsminister.......

Jo, ponera nu, Annelie, att samtliga tre scenarion här inträffar under en och samma vecka !!! Är det möjligt ??? Kanske. Sannolikheten att alla tre inträffar någotsånär samtidigt är mycket större, fan så mycket större, än att du kommer hitta ytterligare en man i samma säng som mig.

Puss från din //Anton  Kyss
    Okej, jag tolkar det som att det finns visst förhandlingsutrymme här, särskilt om jag ser till att bjuda på specialgrogg innan.
  • och
    Aynrand skrev 2012-01-17 21:40:07 följande:
    ja absolut om du sitter i en ledande position på huvudkontoret i en internationell organisation......
    Jag har just bildat en internationell organisation. Ligger i huvudkontoret för närvarande.

I morgon kl 11?  Solig
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-17 22:46:11 följande:
    Se inlägg 14331. Tycker du det är förhandlingsutrymme ???  Så visst, min kära !!!  Hjärta
    Du har inte sett mina nya underkläder. Än.
Svar på tråden Trash-tråden