Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Nallebjörnen och jag ska köpa stringtrosor i morgon.    Varför vi gör så vet vi inte då ingen av oss direkt använder trosor. Nallebjörnen har i för sig ibland ett par trosor i famnen när han sover, istället för täcke.

• lille Birger

Nallebjörnen och jag kände oss också lite småtrötta idag, så vi valde att stanna inomhus och ha en mysig hemmadag inlindade i snuttefilten. Glad

• lille Birger
    I Rose I skrev 2012-06-24 23:07:23 följande:
    Jag borde inte kunna logga in när jag har mens.
    Man skriver saker som man, senare, ångrar då.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-06-24 23:22:02 följande:
    Har du ofta mens BJ?
    Nej, men jag har hört hur det är från mamma. Hon säger att man får ont i huvvet och massa andra saker.
  • lille Birger
    I Rose I skrev 2012-06-24 23:51:59 följande:
    Vi är gamla "fiender" sen flera år.
    Usch, det 'låter' ruskigt.
  • lille Birger

Om nallebjörnen och jag någon gång hamnar i knipa vill jag att denna tjejen ska komma och rädda oss med sina bleka lår:

• lille Birger
    I Rose I skrev 2012-06-25 17:41:13 följande:
    Nakna kukar. Jag trorjag låter bli att posta dom där bilderna. Hittade några med kläder. Det verkar ju av någon konstig anledning vara okej att posta bilder på nakna kvinnoröv här på FL men nakna kukbilder är TAAAAAAABUUUU ala diktatur.
    Det är iaf tillåtet att posta bilder på killar med bar överkropp, så att kvinnorna kan sitta och gräva i snippan

• lille Birger
    Aynrand skrev 2012-06-25 19:24:10 följande:
    mkt boobs..........hur ser hon ut bakifrån?
    Jag har tyvärr ingen bild på henne bakifrån. Rynkar på näsan   Men jag tycker att du ska rösta och skriva i min tutt -och rumptråd.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-06-25 22:30:51 följande:
    vad är länken?
    i #19452
Svar på tråden Trash-tråden