Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Här är två musikcovers på 2 helt olika musikstilar:

www.youtube.com/watch&v=vHksyIAawt8&feature=endscreen

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-27 23:04:06 följande:
    Kontrar med något upp...friskande.

" target="_blank">

Ja den var bra. Den där killen verkade vara duktig på att smiska, han fick till värsta snärten.

Men han glömde se till så hon svankade, han kunde tryckt ned hennes ländrygg medan andra handen drog höften uppåt.

• lille Birger

Hade också varit bättre om sekreteraren hade en mer smiskvänlig underkropp.

Typ som den här sektreteraren:

• lille Birger

Nallebjörnen och jag skulle också vilja åka bort någonstans. Drömmer         Frågan är bara vart. Obestämd

• lille Birger

Nallebjörnen kom till mig idag och sa att det är dags att tvätta vår gemensamma snuttefilt. Och han har rätt, den är alldeles smutsig!

• lille Birger
    Sidan vänder sig till etniska svenskar som har utsatts/utsätts för psykisk, fysisk och sexuell misshandel av invandrare. Vi vet att det finns ett utbrett våld invandrare mot invandrare, svensk mot svensk, svensk mot invandrare och invandrare mot svensk. Men vi fokuserar dock på det våld som utförs av invandrare mot etniska svenskar.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-29 16:59:52 följande:
    Va?
    Jag tycker det är fel att kategorisera människor sådär. Man borde bara få driva hjälporganisationer som hjälper alla människor, svenskar och invandrare, män och kvinnor, troende och icketroende.
  • lille Birger
    I Rose I skrev 2012-06-29 17:09:04 följande:
    Är det jag som hallucinera eller visst hade du lite så där lagom främlingsfientliga åsikter? Har för mig att jag har sett dig i invandrar/Islamdiskussioner. Jag är dock inte vid min sinnes fulla bruk just nu så jag kan mycket väl ha fel.
    Nej, jag tycker att alla människor, i stora drag, borde ha likvärdiga förutsättningar och rättigheter.
    Sen så finns det ju såklart undantag; t ex människor som invandrar från krigshärjade länder. Jag tror absolut att många av de som gör har psykiska problem orsakade av stridigheterna och depravationen i deras hemländer. Samma princip gäller ju för människor som har ett gravt handikapp. I båda fallen handlar det ju om människor som haft oturen att helt oförtjänat fått sämre förutsättningar än andra människor. Då kan subventioner vara befogade.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-29 17:35:36 följande:
    Så, ett undantag för likvärdiga rättigheter är invandrare från krigshärjade länder?
    Okej, det var kanske ett dåligt exempel. Men huvudpoängen i inlägget var iaf att alla människor (med undantag för folk som är i ett tydligt behov av ett större stöd från samhället, pga förutsättningar som de uppenbarligen själva inte kan rå för) bör ha likvärdiga rättigheter.

Med det sagt tycker jag det är fel att man får driva hjälporganisationer som riktar sig mot enbart en viss grupp människor, tycker att det borde finnas en diskrimineringslag enligt vilken man måste ta emot alla olika folkgrupper. En organisation med den inriktningen som den tidigare nämnda kursiva texten förtäljer om, går ju emot det, den diskriminerar ju invandrare. Blev mest förvånad över att det fanns såna organisationer. Det var därför jag skrev texten tidigare.
Svar på tråden Trash-tråden