• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-19 23:27:33 följande:

Jag menar...nååååååååååågonsin. Ingen säger emot NG någonsin.
    Punkt. 
    För om man gör det så kan du bli så arg att du bryter av en nagel när du hamrar frenetiskt på tangentbordet? Oskyldig
    The hard way is the right way.
  • Agridulce

Alltså här går jag iväg och fixar naglarna så kommer jag tillbaka och är utnämnd till sizequeen???? Hur gick det till? Wtf?

• PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-19 23:28:11 följande:
    Haha ja det om något är FL i ett nötskal.
    Kommentarerna som alltid kommer i de diskussionerna:

- "Det är inte storleken som är det viktiga utan hur man använder den"
    - "Hade en kille med stor som var kass och sen en med en liten och han var mycket bättre"
    - "Det är kvinnan som är för stor!"
    - Killarna som berättar hur stora kukar de har (gärna lite dolt; det är lite jobbigt med att ha en sån stor kuk. Fast det kanske finns ngn kvinna som klarar av den? Inboxa!!)
    - De som har väldigt dåligt ögonmått (min kille har en kuk på 30 cm +)
    - De som påstår att kvinnor har dåligt ögonmått
    - De som påstår att de flesta kvinnor tycker att storleken inte har någon betydelse och de som tycker det är ytliga

Har jag missat någon?

Själv brukar jag vara fakta nerden och tycka det är roligt att posta statistik i de trådarna.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-19 23:36:50 följande:
    För om man gör det så kan du bli så arg att du bryter av en nagel när du hamrar frenetiskt på tangentbordet? Oskyldig

Ja Skrikandes.
    Och nagelsalongen har inte längre 70% så det skulle kosta en del att laga den!!! 
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-01-19 23:40:27 följande:
    Kommentarerna som alltid kommer i de diskussionerna:

- "Det är inte storleken som är det viktiga utan hur man använder den"
    - "Hade en kille med stor som var kass och sen en med en liten och han var mycket bättre"
    - "Det är kvinnan som är för stor!"
    - Killarna som berättar hur stora kukar de har (gärna lite dolt; det är lite jobbigt med att ha en sån stor kuk. Fast det kanske finns ngn kvinna som klarar av den? Inboxa!!)
    - De som har väldigt dåligt ögonmått (min kille har en kuk på 30 cm +)
    - De som påstår att kvinnor har dåligt ögonmått
    - De som påstår att de flesta kvinnor tycker att storleken inte har någon betydelse och de som tycker det är ytliga

Har jag missat någon?

Själv brukar jag vara fakta nerden och tycka det är roligt att posta statistik i de trådarna.

Spot on!

Statistik är kul. Någon postade en världskarta där färg på land indikerade kukmått.   
    Aynrand - besudla mig!
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-19 23:40:33 följande:

Ja Skrikandes.
    Och nagelsalongen har inte längre 70% så det skulle kosta en del att laga den!!! 

Tänkte inte på det. Lovar att hålla med dig om allt i fortsättningen.

Kan du säga till Agri att det är elakt att äta kött och att hon borde offra sig för den goda sakens skull? Efter hon har svarat på det viktiga mailet hon skulle skicka till mig, vill säga, så jag inte går miste om expertråd. Jag lovar att hålla med dig. Solig   
  • Agridulce

Och ditt jätteviktiga svar har fått vänta eftersom jag höll på dö av fucking vegomat. Härmed ska jag bara äta mat som är dödad. Inte mat som försöker döda mig.

• Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-19 23:43:44 följande:

Tänkte inte på det. Lovar att hålla med dig om allt i fortsättningen.

Kan du säga till Agri att det är elakt att äta kött och att hon borde offra sig för den goda sakens skull? Efter hon har svarat på det viktiga mailet hon skulle skicka till mig, vill säga, så jag inte går miste om expertråd. Jag lovar att hålla med dig. Solig   

Ok.

Agri det är elakt att äta kött och du borde offra dig för den goda sakens skull.

Aynrand - besudla mig!
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-19 23:43:35 följande:

Spot on!

Statistik är kul. Någon postade en världskarta där färg på land indikerade kukmått.   
    Jasså vilka länder hade störst då enligt den .

Det är för den delen en myt enligt ett antal undersökningar att tex färgade har ett större organ. Dock hade man kommit fram till att asiater har mindre.

En annan intressant fakta är att i någon undersökning där man undersökte preferenser på storlek var dels att en stor majoritet (om det nu var 80% eller så) var nöjda med sina män storlek. Men även att den kategori där andelen "Size queens" var störst var i kategorin "över genomsnittet attraktiva" (får väl ta upp det för att göra bot).
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-19 23:49:00 följande:

Ok.

Agri det är elakt att äta kött och du borde offra dig för den goda sakens skull.

Jag håller med, NG. Skål

Jag kan erbjuda mig att komma och måla dina naglar som tack. Solig