• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Agri: pardon moi? Vad är det jag vet? *blink blink* (nej, inte på det flörtiga, utan på det lätt korkade sättet)

Dryg föresten???? vilken förolämpning!!!

• och
    PrimitivMan skrev 2012-01-30 23:49:21 följande:
    Det hoppas jag inte. För jag gillade det där förslaget med att paketera, leverera och assistera. Går det inte att lita på Agri?
    Hon snackar ju bara. Inte ens Yoyna vågar hon ge sig på.
    The hard way is the right way.
  • Yoyna

BJ, men absolut! Din nallebjörn skulle säkert lämna utmärkta referenser!

Vad menar du med urarta???

• Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-30 23:49:33 följande:
    Jag tror minsann att jag skulle bli en jättebra barnvakt, för jag har tagit hand om min nallebjörn så mycket och det har gått jättebra.

Den här tråden börjar för övrigt urarta totalt.

Urarta? Är inte det poängen med hela tråden liksom?
  • Yoyna

Och, eller hur? Med tanke på hur blid jag är borde jag ju varit ett paket för länge sedan!

• Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-30 23:50:39 följande:
    Agri: pardon moi? Vad är det jag vet? *blink blink* (nej, inte på det flörtiga, utan på det lätt korkade sättet)

Dryg föresten???? vilken förolämpning!!!

.......åååååh den var liksom för enkel......
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-30 23:51:03 följande:
    Hon snackar ju bara. Inte ens Yoyna vågar hon ge sig på.

Alltså ärligt!!!???!!!!

Kan ANTON komma och koppla sin mopsiga terrier innan jag gör en pälsmössa av henne!!!
  • och
    Yoyna skrev 2012-01-30 23:55:31 följande:
    Och, eller hur? Med tanke på hur blid jag är borde jag ju varit ett paket för länge sedan!
    Precis. 

Jag tror att Agri försöker vara lite macho för att impa på Anton. 
    The hard way is the right way.