• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-30 10:42:00 följande:
    God morgon på dig själv, och måtte din dag bli en härlig dag. En dag att minnas. Med glädje i sinnet. 
    Gulle dig Anton!

....egentligen vill jag jaga folk på kontoret med machete. Klantarslena levererar inte det de ska men jag testar min nya positiva attityd.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-30 10:49:19 följande:
    Gulle dig Anton!

....egentligen vill jag jaga folk på kontoret med machete. Klantarslena levererar inte det de ska men jag testar min nya positiva attityd.
    Hoppas det funkar, Agri

Din nya avatar är grymt vacker.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-30 10:55:09 följande:
    Hoppas det funkar, Agri. 

Din nya avatar är grymt vacker.
    Tack, men det går sådär. Har redan skrämt slag på två personer. Man kanske skulle se till att få någon cool diagnos så man får lite piller som tar hand om mitt humör.

Avataren är min "gamla" vanliga. Men säger som i Bullen: "Det är inte flickan på bilden som har skrivit inlägget"
  • lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-01-30 10:42:00 följande:
    God morgon på dig själv, och måtte din dag bli en härlig dag. En dag att minnas. Med glädje i sinnet. 
    Lille Birger gillar smiley:n, påminner mig om att våren snart är här. Glad
  • Shayna
    Agridulce skrev 2012-01-30 11:03:25 följande:
    Tack, men det går sådär. Har redan skrämt slag på två personer. Man kanske skulle se till att få någon cool diagnos så man får lite piller som tar hand om mitt humör.

Avataren är min "gamla" vanliga. Men säger som i Bullen: "Det är inte flickan på bilden som har skrivit inlägget"
    Låter lite osannolikt.

Skolkade du möjligen från mattelektionerna? Tillbringade tid på toaletten, med sällskap förstås, istället? 
  • Agridulce
    Shayna skrev 2012-01-30 17:10:56 följande:
    Låter lite osannolikt.

Skolkade du möjligen från mattelektionerna? Tillbringade tid på toaletten, med sällskap förstås, istället? 
    Vilket av det låter osannolikt? Tror du inte att jag kan skrämmas? Eller att jag borde få en cool diagnos? Oavsett så kan jag nog se till att du får ditt beskärda min kära "och med det märkliga porrstjärnenicket"
  • Shayna
    Agridulce skrev 2012-01-30 17:30:14 följande:
    Vilket av det låter osannolikt? Tror du inte att jag kan skrämmas? Eller att jag borde få en cool diagnos? Oavsett så kan jag nog se till att du får ditt beskärda min kära "och med det märkliga porrstjärnenicket"
    Jag syftade på siffran två. Den lät osannolikt låg.

Klagomål på nicket framföres till Anton. 
  • lille Birger
    Shayna skrev 2012-01-30 17:10:56 följande:
  • Agridulce
    Shayna skrev 2012-01-30 17:31:59 följande:
    Jag syftade på siffran två. Den lät osannolikt låg.

Klagomål på nicket framföres till Anton. 
    Ditt antagande är korrekt. Vid det klockslaget inlägget gjordes stämde dock siffran två. Nu är jag uppe sisådär 12 personer.

Anton! Hon kan f-n inte heta Shayna!!!!! Får mig att tänka på en porrig Shaggy i Scooby Doo.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-30 17:35:27 följande:
    Shut up Birger eller så får du också smaka på macheten!!!!! Demon

......fö så skolkade jag aldrig för jag var på tok för mesig på den tiden.