• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-01-31 09:26:15 följande:
    Jag döööööööööööööör!!!!

Fast jag skulle nog säga att Yoyna är den flitiga eleven som svarar snällt på alla frågor.
    NG ifrågasätter allt till förbannelse.
    Agri hånglar upp och av konkurrensskäl så att hon inte ska höra vad som pågår på lektionerna.
    Stackars BJ lär också snart få nervöst sammanbrott av de missanpassade flickorna.

Dessutom hånglar jag garanterat upp varenda manlig lärare jag hittar eftersom jag går igång på auktoriteter (vilket jag är ganska säker på att de andra töserna gör också ).

Skillnaden mellan PM och Aynrand är att PM lär få psykbryt av all uppmärksamhet medans Anyrand kommer jäsa runt och pösa som en kung bland alla fina flickor han kan besudla med sitt smutstiga sinne.
    Haha ja lite mer så.
    Yoyna sitter absolut längst fram och svarar på alla frågor.
    Jag kan eventuellt sitta längst fram men vad som utmärker mig är nog att jag helst sitter ensam försöker se svår ut (typ).

Skarp och mycket korrekt beskrivning av skillnaden mellan PM och Aynrand. Jag ser det framför mig...

BJ kan inte bestämma sig för om han ska rodna och gömma sig, eller stanna kvar och dregla över alla putande rumpor.      
    Aynrand - besudla mig!
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-31 09:53:25 följande:
    Fast BJ du kommer ju bli alla tjejers gullegris.

Sicken tur att du gillar långt hår. Tror alla flickorna i klassen kvalificerar sig för söta flätor (kan iofs inte svara för "och")
    Hmm, okej det låter ju betryggande. Men jag hoppas att tjejerna är snälla mot min nallebjörn också.Nalle Hittar jag honom medvetslös mellan benen/skinkorna på någon blir jag jätteledsen.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-01-31 09:42:42 följande:
    Sant. Ja precis NG är flickan som flitigt räcker upp handen och svarar på frågor och ifrågasätter allt.

Jag skulle definitivt få psykbryt av den uppmärkelsen ja. Mer än två flickor samtidigt och det blir för mycket för mitt ömtåliga sinnelag .

Mitt ifrågasättande har endast ett enda syfte.
    Att mjölka det sista tålamodet ur vår stränga magister och bli ordentligt tillrättavisad. Då mår jag som bäst och har paradoxalt nog ändå "vunnit". Solig

Aynrand - besudla mig!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 10:11:55 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev :

Haha ja lite mer så.
    Jag kan eventuellt sitta längst fram men vad som utmärker mig är nog att jag helst sitter ensam försöker se svår ut (typ).

Skarp och mycket korrekt beskrivning av skillnaden mellan PM och Aynrand. Jag ser det framför mig...

BJ kan inte bestämma sig för om han ska rodna och gömma sig, eller stanna kvar och dregla över alla putande rumpor.      
    Är det jag som spränger hela skiten i luften efter skoldagens slut, så ni får hålla lektioner ute i snön i fortsättningen.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Sorry jag inte kunde vara närvarande igår och styra upp eländet här, jag var upptagen med nåt mycket viktigare.

Fan så mycket viktigare !!!!!!!!!!! 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Kattdamen
    Anton Chigurh skrev 2012-01-31 10:23:01 följande:
    Sorry jag inte kunde vara närvarande igår och styra upp eländet här, jag var upptagen med nåt mycket viktigare.

Gråtrunka?
    Mig får du älska hedniskt.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-31 10:11:55 följande:
    Haha ja lite mer så.

Ja det skulle helt klart leda till mental härdsmälta. "Alla dessa bröst. Oj oj. Och alla dess kroppsöppningar att fylla upp. Bara två händer, en tunga och en k.. Hur skall jag hinna med tillfredställa alla. Kan jag ta fötterna till hjälp kanske? Näsan med? Arggh" *TILT*, *OVERLOAD* *GENERAL PROTECTION FAULT*
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-01-31 10:23:01 följande:

Hej Anton! Hjärta

Du saknar simultanförmåga, älskling.
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-31 10:12:14 följande:
    Hmm, okej det låter ju betryggande. Men jag hoppas att tjejerna är snälla mot min nallebjörn också.Nalle Hittar jag honom medvetslös mellan benen/skinkorna på någon blir jag jätteledsen.
    Du kan vara trygg BJ, jag brukar lägga nallebjörnarna mellan brösten, inte mellan benen.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-30 17:37:43 följande:

Agridulce skrev :
    Anton! Hon kan f-n inte heta Shayna!!!!! Får mig att tänka på en porrig Shaggy i Scooby Doo.
    Nu får ni fanimej skärpa till er här, Shayna har inte ett dugg med porr att göra, Shayna är ett vackert namn, mycket vackert, passar ypperligt som nick på en av dom allra vackraste kvinnorna som gud skapat.

Shayna betyder nåt. För er outbildade som inte begriper ett skit : LÄNK    LÄNK 2

Och så en liten bonus, eftersom Anton är på ett sånt underbart humör efter gårdags kvällen. Här ett klipp som vissa av er säkert anser vara porr. Ren och oförminskad porr. Huvudperson är en kvinna som heter Shayna Baszler. 

">