Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-05-08 14:37:31 följande:
    Jag förstår inte hur det skulle vara ett problem. Inget av att, faktiskt.....
    Frågan är om det är du el huvudet som skulle distrahera dem mest? Man kanske borde ta med dig när jag har en tung förhandling. I alla fall om det är kunden du distraherar.

I övrigt hade jag faktiskt en dylik accessoar en gång i tiden. En mycket stilig hockeyspelare på 23 år som var min assistent. Otroligt trevlig att ha med sig på långtråkiga möten.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-05-08 16:18:35 följande:
    Jag vet hur jag kan vara dig behjälplig så mötena tar exakt den inriktning som du önskar...

För som du garanterat känner till, min kära Agri, är det inte skadan du tillfogar som skrämmer mest, utan hotet om densamma, och eftersom jag vet att du sväljer och tar den i tvåan kan vi säkert komma överens om ett vettigt byte här.
    Hot har alltid en fascinerande effekt på människor.
    Jag är helt övertygad om att vi skulle komma överens om en bra deal (bara hon den där korta, agressiva kommer och biter mig i benet).
    Naughty by nature
  • Agridulce

BJ som den skötsamma kvinna jag är har jag kommenterat trots att jag är ute på krogen. Så mycket bryr jag mig om dig.

• Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-05-11 15:37:24 följande:
    Ja, du menar med dom ryska krigsfångarna, den scenen va intagande, en avsugning är inte alltid en avsugning. Iaf inte när det kommer till en Happy Ending.

Och filmen var för jävla bra. 
    Ska man sura för att du inte kommenterade min alldeles förträffliga filmlista??? Wtf? Och jag har faktiskt bra smak på riktigt.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-10 19:12:45 följande:
    Säg defonce moi le cul Anton.
    Say it like you mean it!
    Oh my!!! Förvånad
    Där var en mening jag kände igen.....
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-05-11 16:45:07 följande:
    Nej inte så mycket H-E där direkt

Blev sugen på att se om den. var länge sen jag såg den senast. "I will show you were the Iron Crosses grow". Klassisk replik.

Oh ja kom på en annan riktigt bra krigsfilm också från tyskarnas sida, "Das Boot". Fast man får en smula klaustrofobi att se den. Enda repliken jag kommer ihåg därifrån (eftersom jag använt den en del) är "Ein herliches langsammes nachmittags ficken". Också ett odödligt citat (för er som inte förstår tyska; det innebär lite mys på eftermiddagen)
    Jag har båda två hemma. Vi kan ha tysk filmkväll och ha hjälmar på oss.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-05-11 16:59:17 följande:
    Det där lät lite små-kinky med hjälmarna. Inte gasmask också va?

Nej gummisnoddar.
    PrimitivMan skrev 2012-05-11 17:00:13 följande:
    Då är det ju ingen mening att smöra för dig då .

Jodå!! Fortsätt med det.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-05-11 17:01:41 följande:
    Innehar jag möjligen förstaplatsen?

Nej, det hade gjort dig på tok för glad.
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden