Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-05-11 18:29:23 följande:
    Om du ger mig översättningen lovar jag att kommentera din filmlista. Ingående !!!
    Anton jag skulle aldrig skriva svaret i klartext. Möjligen inboxa dig mot någon trevlig betalning.
    Men låt mig enkelt uttrycka det så att det är

a) Aynrand som brukar "tvinga" NG att yla detta.
    b) Det är franska - allt franskt är perverst
    c) Om du uttalar denna mening kommer en annan mans liv gå till spillo om han verkligen tillgodoser det du bett om.......

Se så, kom igen nu. Kommentera.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-05-13 22:28:11 följande:
    Men tyvärr har jag inte riktigt en sån maffig rumpa längre, jag tränar dock och den är på väg tillbaka!
    *trallar å Birgers vägnar*: I like big butt's and I can not lie......"
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-05-13 23:09:44 följande:
    Efter moget övervägande undanber jag mig alla, och jag menar alla, tänkbara alternativ till övetsättning.
    Fullständigt förståeligt. Solig
    Men du skulle nog uppskatta om din kvinna ropade det.

Nåväl, kommentera listan nu. Det har jag förtjänat med min subtila översättning.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-05-13 23:35:38 följande:
    I NG´s mun är det poesi.....
    Det är det nog i min också och jag skulle verkligen ¨på ett lätt generat sätt kunna uppskatta om någon fick mig att säga det.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-05-14 00:00:08 följande:
    Das leben der Andren : Har inte sett den, men kollat upp lite på IMDb, och det verkar va en film helt i MARIAS smak, med andra ord en riktig jävla skitfilm.

Delikatessen : Har jag heller inte sett, och trots 19 genomläsningar av storyn ( på IMDb då ) fattar jag ändå inte vad den handlar om. Återigen en film i MARIAS smak. Med allt vad det innebär....

In Bruges : Skall tydligen vara hyfsat bra, enl IMDb, har trots detta inte sett den. Men det kanske jag gör en söndag regnet öser ner och min underbara Annelie är upptagen med tvätten och därför inte hinner ge mig min dagliga avsugning.

Top Secret : Flygande kor på omslaget !!!  Enough said.

Der Untergang : En av dom få på listan jag inte sett, men med lite god vilja och en tumskruv kan den möjligen kallas en krigsfilm. Och då får den godkänt. Detta utan att ha sett möget.

Office Space : Alexandra Wentworth är med, och hon är väldigt sensuell. Får mig att tänka på dig Agri, speciellt när jag lagt mig. Så den får vi väl godkänna, eller vad tycker du ???

Sådär, en mycket genomgripande och noggrann recension av din lista, så kom för helvete inte å säj att jag inte håller precis vad jag lovar.

Vad exakt menar du förresten med trevlig betalning, min mycket kära Agri ???

Men ärligt talat Anton???? Har du inte sett någon av dem?? Har du bott under en sten? Skrikandes
    Och vem bedömer en film utefter den lilla text som står på imdb?

Den enda filmen som har Mariapotential är nog Das Leben der Andren. De övriga har det definitivt inte.
    Jag tror du skulle tycka delikatessen är askul (ja det är en svart komendi). Och för att tilltala din blodiga ådra så ingår det köttyxor i pannan tex.
    In Bruges skulle du definitivt gilla. Otroligt skön film.

PM du har ju bra smak. Hjälp mig här.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-05-14 21:26:21 följande:
    På Vällingby badhus får man bada gratis om man har en vuxen med sig! Tänk om jag hade en vuxen som kunde följa med mig och bada. Drömmer
    Jag kan dra på mig en storblommig baddräkt och se lite mammig ut. Ska du hänga med då?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-05-14 22:18:07 följande:
    Agri: om du har en sån där blommig badmössa på dig så följer jag oxå med!! vällingbybadet är rätt trist men det kan nog bli en spännande upplevelse!

Jag är enormt sugen på en sån men har inte den blekaste om var man hittar dem. Har aldrig varit på vällingbybadet men det låter lite otäckt.

lille Birger skrev 2012-05-14 22:23:53 följande:
    Ååh, ja!

Du är schysst agri. Glad

Tack BJ. Solig

Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-20 21:46:08 följande:
    Du gick fel under din promenad?
    Är det ens möjligt? Han har ju en egen antenn.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    SnartDödMan skrev 2012-05-20 22:40:56 följande:
    Söndag. Snart en härlig ny arbetsvecka framför sig. Visst är det upplyftande ?
    Död
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden