Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-04 22:19:07 följande:
    Inte?
    Jag är skamlös vad gäller sådant, komsi komsi! 

Mycket komsi komsi här.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-04 22:17:26 följande:
    Haha ja det låter ju som en alldeles utmärkt lek! 
    Jag skulle kunna tänka mig någon slags lek där man med förbundna ögon, framåtböjd, får gissa redskapet... 
    Den kan jag definitivt tänka mig att vara med på.
    Definitivt!!!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-06-04 22:18:00 följande:
    Ah det där är en nytt och innovativt sätt att göra bordsplaceringar på. Alla damerna lägger sin fjärrkontroll i en stor skål och sen tar herrarna en fjärrkontroll och försöker hitta sin bordsdam.
    Bordsdam???? Vem fanken har tänkt sig att sitta ned och äta?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-04 22:21:35 följande:
    22:21, allvarligt?
    Humor!!!
    Kom nu upp hit så går vi på snuskshopping och dricker oförskämda mängder vin.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-04 22:25:02 följande:
    Ja!
    Samtidigt? Skål 
    Absolut! Skål
    De brukar vara öppna för alla tänkbara (och otänkbara) idéer. De blir säkert glada över lite damer på pickalurven. De brukar för övrigt vara vääääääldigt hjälpsamma.
    Naughty by nature
  • Agridulce

PM ska du nu börja skriva tillsammans med kukångestmannen? "Hjälp jag har en liten Uzi. Kommer tjejerna dumpa mig nu?"

• Agridulce
    lille Birger skrev 2012-06-05 12:53:59 följande:
    Finns det ingen rumpångestkvinna också? Som har ångest över storleken på sin rumpa? Drömmer
    Min är ju rund och god och trevlig. Men den fyller sitt syfte så väldigt bra att det är inte värt att få ångest över den.
    Jag ser det mer som att jag bidrar med mer träffyta när det vankas smisk. 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-06-05 10:58:58 följande:
    Haha. Nej en Uzi är precis som Anton påpekar ett väldigt dugligt vapen. Det viktigaste är trots allt verkan på målet. Att kunna skjuta av flera skott i snabb följd är inte att förakta.

Den dag jag börjar skriva tillsammans med kukångestmannen så söker jag terapi på riktigt. Trots risken att bli inlåst.
    Det känns fint att du och Anton är överens om storleken på vapnet. Lite manlig kärlek så där på tisdagseftermiddagen.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-06-05 13:15:41 följande:
    Du är även en förebild för 45åriga kvinnor.
    Jag hoppas att du inte påstår att jag är 45 år??? Död
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-06-05 16:43:04 följande:
    Om Agri behöver en bridgepartner kanske Nalle kan vara snäll och ställa upp på det med?
    Agri är för dement för att klara av bridge. Men jag har hört att fia med knuff är på modet igen.
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden