Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-09 13:43:30 följande:

Baggyjeans kan vara ok beroende på modell och stil...
    Du har förstås alldeles rätt! {#emotions_dlg.flower}
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:44:53 följande:
    Fast det är ju oftast snyggt. De är ju sällan urtvättade och har en gigantisk hängröv också. Dessutom kan man ju faktiskt se midjan i sådana.
    Nice try din lilla vixen.
    Nice try??? *mycket oförstående*

Jag får akta mig för att ha tajta jeans, har förstått att kan vara så att någon tjuvkollar på den då. Inte ok. Obestämd
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-09 13:47:37 följande:

Midjan?
    Jag tar ett skärp och drar åt i midjan på min OnePiece, problem taken care of!

Åh...skärp...  

Bildbevis!!!!
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:51:11 följande:
    Hahaaaaaaaaaaa.......
    Mmmmm...... idag flätat, brunt, i läder. Lagom brett för att ge festliga mönster. Ett fint litet träd på mässingsdetaljen på flärpen också. Skulle se kul ut med små träd över rumpan, n'est-ce pas?

Det skulle nog bli snyggt.  Lägg upp dig så testar vi. {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:53:00 följande:
    .....eller sådana som jag, som försöker smygfota.

Precis!!! Hemska människa! Du är ju totalt opålitlig!!!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-09 13:55:05 följande:

Hallå?
    Försöker du sno mitt smisk?  

Nej, det skulle jag aldrig göra. Jag testar på Agri, skickar dig en bild och sen kommer du hit för samma behandling.

Jag snor ingenting! Aldrig!!!
  • Yoyna

Kan bara hålla med er! Det finns en anledning till att hans kokböcker är flitigt bläddrade i härhemma...

• Yoyna

Men shit vilka anklagelser ni kommer med!!! Nej såklart är inte sidorna kladdiga! Jag är alldeles för pedantisk för det!!!

• Yoyna

BJ, om du lovar att berätta för din mamma att du fantiserar om äldre, stora kvinnor så lovar jag att läsa en extra lång saga för dig, okej?

Svar på tråden Trash-tråden