Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

BJ, överdådig kanske?

• Yoyna

Hej Björnen!

Och, jag saknar fortfarande mitt sms med sexuella förslag?

• Yoyna

Och, du förvånar mig.. Var är din sofistikation (?) nu???

PM, ja typ så! kort och koncist!

• Yoyna

Och... Du började med att förklara ditt tillstånd och förutsatte sedan att jag ville göra något åt det? Sofistikerat!

Men du hade förstås rätt

• Yoyna

God morgon!

Snuskiga otäcka människor!

HH, här är det pappersjobb å WF som gäller!

• Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2012-01-12 09:36:09 följande:
    Jag är faktiskt fullständigt ren idag, mitt år börjar om just idag, så jag är utan synd som den nyfödde Jesus en gång var!

Pilla pilla, prassel prassel.....

Ungen min kollar på sjöjungfrun, jag måste snart avbryta henne, blir mindre mysigt...humör! Går visserligen över fort.. Nä ut och blossa innan till sista kaffet.. sen stressa iväg!

Men va fint! Då är vi samma person i olika skepnader - du Jesus och jag Lammet...

Hoppas det gick bra att ta sig iväg!
    PrimitivMan skrev 2012-01-12 09:41:19 följande:
    Snuskiga otäcka? Kom från rätt person . Fast jag känner mig lite träffad dock. Känner mig osedvanligt otäck och snuskig idag.
    Say what???? När har jag någonsin varit snuskig eller otäck??? Hallå!! Kan någon försvara mig, jag blir oskyldigt anklagad här! Gråter

Hmm, hur artar sig din osedvanliga snuskighet? {#emotions_dlg.djavulsk} Eller, jag kanske inte vill veta???
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-12 09:42:19 följande:
    God morgon!

Jag är mycket förkyld. Behöver en sadistisk utdrivning av förkylningen. 

Stackars dig baby! Hjärta Jag kan pyssla om dig snällt men utdrivningar pysslar jag inte med. Du får säkert hjälp från annat håll! Spöke
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2012-01-12 11:50:06 följande:
    Jag har varit avstängd i ett dygn för att jag skrev att jag tycker det är okej för vuxna människor att röka gräs
    Du är knäpp...
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2012-01-12 11:50:06 följande:
    Jag har varit avstängd i ett dygn för att jag skrev att jag tycker det är okej för vuxna människor att röka gräs

Du tror inte att du blir avstängd igen då eftersom du fortfarande tycker det är ok?

Själv tycker jag att varje vuxen människa är fri att ta egna beslut oberoende av hur kloka eller inte de är... Obestämd
  • Yoyna
    PrimitivMan skrev 2012-01-12 13:10:21 följande:
    Måste ha tagit miste på person då så klart. Du är ju en liten oskuldsfull flicka.

Jag håller min snuskighet under kontroll. Rovdjuret är hårt kopplad men kämpar för att ta sig fri. Tittar man in i mina ögon så kan han skymtas. Plats!
    Oskyldig

*lägger ett extra koppel om din hals och sätter mig på lagom avstånd med tindrande ögon*
Svar på tråden Trash-tråden