Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Och: Tack!!! Skäms Det är du med! Hjärta 

Men försök inte lura i mig att du lagar köttfärslimpa! Även om jag förstår din tanke kring att du skulle stå böjd för att ösa sky över den där den står i ugnen...

• Yoyna
    lille Birger skrev 2012-01-09 16:56:36 följande:
    Att jag gillar tjocka rumpor tror jag hon redan vet om, för när vi övningskör brukar hon säga typ "Titta vilken tjock rumpa den där tjejen har!", syftande på kvinnor som joggar på trotoaren.

Hon vill inte att jag träffar en äldre kvinna, som röker och har tatueringar.
    Klart du inte ska nån trashig tant! Du ska ju hitta nån med lite stil och klass förstås! Vi kanske kan hjälpa dig? ad söker du occh vad kan du erbjuda?
  • Yoyna
    och skrev 2012-01-09 18:58:45 följande:
    Okej, det kanske är mer trolig att jag står lutad över köksbordet och öppnar kartongen till hämtpizzan, men andemeningen var det viktiga här.
    Du har rätt. Jag är säker på att Anton uppskattar hämtpizzan! Och efterrätten...
  • Yoyna
    Anton Chigurh skrev 2012-01-09 19:15:18 följande:
    Jodå, det gör hon. Tro mig. Hon gör betydligt mer än så. Inte med köttfärslimpan alltså, men....med andra grejer.

Fast hon gör grejer med köttfärslimpan också. Öser den å så. Men tuggar och sväljer !!! Det vägrar hon. Dock vill jag påpeka att hon gärna sväljer i andra sammanhang, mycket gärna, och vid dom tillfällena är, iaf jag, tacksam att hon inte tuggar.
    Åh, jag vet att hon gör mer. Det var just den där lilla detaljen med köttfärslimpan som jag reagerade på
    Klart hon sväljer, hon är ju en lydig och väluppfostrad kvinna!
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2012-01-09 19:18:31 följande:
    Jag söker någon som kan trösta mig när jag är ledsen/rädd, t ex om man ser en läskig film tillsammans kanske jag vill hoppa upp i hennes famn medan hon talar om att det inte är på riktigt.
    och skrev 2012-01-09 18:49:33 följande:
    BJ: Jag tror din mamma skulle bli glad bara du flyttade hemifrån, faktiskt, oavsett tatueringar eller rökning.
    Men det skulle ju bli så ensamt. Rynkar på näsan
    Jag känner ingen sådan kvinna BJ Men om hon dyker upp lovr jag att ha dig i åtanke!

Men du, din mamma kommer säkert och hälsar på om du flyttar?
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2012-01-09 20:27:45 följande:
    Nu vill jag att ni kollar i mitt galleri och förundras över hur söt min son är. Ni som inte är inlagda så ni kan se får säga till så fixar jag
    Han är världens sötaste och det mest fulländade barn som världen skådat!
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-09 20:14:13 följande:
    Men hjälp!!!!
    Menar du att hon suger, sväljer och tar den i tvåan???? Hemska tanke! Förvånad
    Äkta kärlek, right? Hjärta
  • Yoyna
    Mariohn skrev 2012-01-09 20:18:55 följande:
    Har ni glömt mig? Jag har glömt er. Påminn mig. 
    Kan förstå att glömska är ett sidospår
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2012-01-09 20:40:32 följande:
    Ja fast han har varit gnällig idag med. Han vill inte ligga på rygg verkar det som, såfort jag lägger ner honom börjar han skrika. Men nu har jag varit en DÅLIG MOR och lagt honom på sidan och det går bra han kanske har ont i magen eller nåt..
    Har du någon sjal? Eller bärsele? Kan vara till hjälp kortare stunder!
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-09 20:51:46 följande:
    Hahaaaaa!!!!! Skrattade så jag tjöt här av tanken på och som blir påsatt av köttfärslimpan. Den totala förnedringen mot en veggie!
    HAHAHAHA!!!!

Det där ska jag ta med mig som rolig historia på nästa jobbfest! Vilken är den totala förneringen för en vegetarian?
Svar på tråden Trash-tråden