• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2012-02-07 18:19:53 följande:
    Puss!!!!!!!! Hjärta hoppas du har det bra
    Hej sötnos Hjärta

Det är bra med mig. Hoppas allt går bra med lillen. Ska in på din sida strax och se om du har lagt upp nya bilder på honom.  
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Anton Chigurh

Hej Rose. Saknat dig. På riktigt. Hjärta

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-02-09 23:29:34 följande:
    Hej Rose. Saknat dig. På riktigt. Hjärta
    Hjärta

Ser att Och tar väl hand om dig. Flört 
    Sen har jag hört från en säker källa att du änskar "banka" på mig? Varför var du aldrig sån när jag var aktiv? Obestämd  
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-02-09 23:31:33 följande:
    Hjärta

Ser att Och tar väl hand om dig. Flört 
    Sen har jag hört från en säker källa att du änskar "banka" på mig? Varför var du aldrig sån när jag var aktiv? Obestämd  
    Du sa det aldrig rent ut, bara antydningar, ville inte vara oförskämd mot dig. Därför, min kära Rose.... därför.

Fast det är jag som tar hand om Annelie, och inget annat !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-02-09 23:39:07 följande:
    Du sa det aldrig rent ut, bara antydningar, ville inte vara oförskämd mot dig. Därför, min kära Rose.... därför.

Fast det är jag som tar hand om Annelie, och inget annat !!!

Du kan faktiskt vara helt underbar Anton om du bara anstränger dig lite. Bara lite. {#emotions_dlg.flower}

Det förtjänar hon.  
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-02-09 23:44:17 följande:
    Du kan faktiskt vara helt underbar Anton om du bara anstränger dig lite. Bara lite. {#emotions_dlg.flower}

Det förtjänar hon.  
    Du kan !!!!

Jag är jävligt underbar, behöver inte ens anstränga mig, det borde du av alla veta. Eller hur ???
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-02-09 23:49:24 följande:
    Du kan !!!!

Jag är jävligt underbar, behöver inte ens anstränga mig, det borde du av alla veta. Eller hur ???

Jag menade när du lägger dina SD-prat åt sidan. Flört

Jo, jag vet. Hur är det annars med dig? Är livet som det ska nu förtiden?  
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-02-09 23:44:17 följande:

Det förtjänar hon.  
    Jag vet precis vad Annelie förtjänar, och jag vet det förbannat väl, och ser till att det blir så också.
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-02-09 23:51:48 följande:
    Jag vet precis vad Annelie förtjänar, och jag vet det förbannat väl, och ser till att det blir så också.
    Våga bara annat. Då får du med mig att göra.
  • och

Åh vad ni är söta! HjärtaHjärtaHjärta

Hej Rose, härligt att se dig.  

The hard way is the right way.