• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Rose I
    och skrev 2012-02-09 23:54:48 följande:
    Åh vad ni är söta! HjärtaHjärtaHjärta

Hej Rose, härligt att se dig.  

Men där är du.

Hej sötnos Hjärta  Började känna mig ensam och sen har jag spammat ihjäl tråden. Glad 
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • och
    I Rose I skrev 2012-02-09 23:57:56 följande:

Men där är du.

Hej sötnos Hjärta  Började känna mig ensam och sen har jag spammat ihjäl tråden. Glad 

Jag tittade förut och såg att ditt nick blev svart och grät nästan en skvätt.

Betydligt gladare är jag nu, dock. Solig

Allt är bra och så? 

The hard way is the right way.
  • I Rose I
    och skrev 2012-02-10 00:00:29 följande:

Allt är bra och så? 

Awww, sötnos. Jag kommer inte avregistrera mig helt. Jag vet ju att jag inte kan hålla mig borta härifrån helt.

Det går. Sitter och gnäller i en annan tråd. Den mannens fru kan verkligen skatta sig lycklig.  
  • I Rose I
    och skrev 2012-02-10 00:00:29 följande:

Allt är bra och så? 

Hur är det med dig? Allt väl? Träffat Anton?

(Jag är så nyfiken så jag spricker Tungan ute)  
  • lille Birger

Jag hade planer på att lägga upp en bild på ett litet vilset lamm. {#emotions_dlg.flower}

• Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-02-09 23:51:07 följande:
    Jag menade när du lägger dina SD-prat åt sidan. Flört

Jo, jag vet. Hur är det annars med dig? Är livet som det ska nu förtiden?  
    Kan inte va bättre, har träffat den mest underbara kvinna som Gud skapat. Och jag menar allvar.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-02-10 00:07:18 följande:
    Kan inte va bättre, har träffat den mest underbara kvinna som Gud skapat. Och jag menar allvar.
    Och jag som inte fick se kort på dig. *surar*
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-02-10 00:08:12 följande:
    Och jag som inte fick se kort på dig. *surar*
    Du fick det "närmaste" ett kort man kan komma, det var mer än vad någon annan fick....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-02-10 00:19:28 följande:
    Du fick det "närmaste" ett kort man kan komma, det var mer än vad någon annan fick....
    Så var lagom sur, och säg rent ut nästa gång du vill knulla med mig......
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-02-10 00:19:28 följande:
    Jaha, det var inte alls det jag ville ha. Ville ha en riktig kort på hur du ser ut.
    Anton Chigurh skrev 2012-02-10 00:20:13 följande:
    Så var lagom sur, och säg rent ut nästa gång du vill knulla med mig......
    Åho, nu tog du mod till dig och blev sån där som jag gillar. Det krävs fler än en att tämja mig. Tungan ute

(Dessutom inga fetmärkerade och kursiva ord i nån av inläggen.)