Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Ermenegildo skrev 2012-10-26 00:06:37 följande:
    Din syn på sex indikerar ett outvecklat genustänkande. Du döms att läsa och aktivt medverka i fem FL-trådar om ett jämställt sexliv.
    Jag förmodar att det är lönlöst att överklaga !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-10-26 00:21:32 följande:
    Vad tycker ni 2 om denna tjejen:

?

Hon har en tatuering på låret.

Hon är fin, Birger, hon liksom tigger kuk, om man säger så.......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-26 09:36:59 följande:
    Det här med rasism:

Är det inte så egentligen att vi alla är rasister på ett eller annat sätt. Då menar jag inte att bränna ned flyktingförläggningar, snagga håret och skråla "Die Fahne hoch", rösta på SD, vara vardagsfrämlingsfientlig eller säga negerbollar .

Sen finns ju motsatsen också givetvis. "Jag avskyr muslimer förutom Muhammed på jobbet, han är så trevlig".
    När man ser en snygg svart kvinna så tänker man "åh en sån snygg svart kvinna" (el kanske tom tänker negress) istället för att bara tänka "Åh en snygg kvinna" (som råkar vara svart). Vi tänker inte "åh en snygg vit kvinna".
    Faktiskt, PM, när jag såg Naomie Harris i detta inslaget, 1.20 in ungefär, så tänkte jag endast "FAN VILKEN VACKER KVINNA" shit alltså, och det är hundra, PM......jag tänkte bara "vacker kvinna" epitetet färgad, mörk, whatever, det fanns inte med. Nu är inte Naomie helsvart, men i alle fall, så jag håller inte med dig här. 

Och Naomie är nåt djävulskt snygg. Herre min GUD alltså.... 
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-10-26 11:25:25 följande:
    Faktiskt, PM, när jag såg Naomie Harris i detta inslaget, 1.20 in ungefär, så tänkte jag endast "FAN VILKEN VACKER KVINNA" shit alltså, och det är hundra, PM......jag tänkte bara "vacker kvinna" epitetet färgad, mörk, whatever, det fanns inte med. Nu är inte Naomie helsvart, men i alle fall, så jag håller inte med dig här. 

Och Naomie är nåt djävulskt snygg. Herre min GUD alltså.... 
    Titta på inslaget, PM, bilden gör inte Naomie rättvisa......
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-26 11:06:42 följande:
    Jag har såklart mer att säga om det du skrev PM men har inte tid så ska fatta mig     kort kort kort.

....text, text, text.
    Jag är tacksam, Maria, om du håller dig till, kort, kort, korta inlägg. Och aldrig någonsin skriver ett långt....
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-10-26 12:56:26 följande:
    detta är en fransk förortsdrama

...dock et mästerverk
    I kväll SKALL MARIA, titta på Plutonen, så dina, och andras, tips kan ni hålla inne med tills i morgon.

INTE SANT.............MARIA ??? 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-26 13:18:02 följande:
    Maria kan inte se Plutonen ikväll.
    För det första har hon lämnat in datorn på lagning och för det andra är hon extremt upptagen ikväll Anton.
    Så det är dessvärre omöjligt.
    " dessvärre"

Gör dig inte till här, du är överlycklig just nu.

Men, du slipper inte undan, Maria............Bara så du vet !!! 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-26 13:20:06 följande:
    En svensk hora tar i snitt ca 1500 för en timmes knull.
    Extra för analt.

Väldigt få horor är billigare. Men många dyrare.
    En fråga om kvalité.
    3000 är heller inget ovanligt timpris.
    Värst va du verkar va insatt, Maria !!!
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-10-26 13:23:01 följande:
    Utan att veta precis så kan jag gissa på att lönen är bättre.

Om du nu hade fått följa med upp i rymdfärjan (som tyvärr är pensionerad) skulle du då ha åkt med? På riktigt alltså! 
    Vem skulle inte ta chansen, Ulf ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-26 13:24:34 följande:
    Jag ska se den snart Anton!
    Söndag kanske?
    Du hade ju ingen dator, Maria. Eller hur var det nu !!!

Försöker du lura mig........??? 
Svar på tråden Trash-tråden