Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

reflections skrev 2012-10-29 22:11:38 följande:
    asså jag tror fan Birger har postat en bild på mig. fast jag är mörkhårig. : /
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 22:15:33 följande:
    Få filmer är så bra.
    Ett annat sätt att se på saken vore att säga som det är, Maria. Få filmer är sämre. 

Fel. Ingen film är sämre

Vi skall vara 100 % ärliga i våra recensioner av våra utbyten här, Maria, utan att känna någon som helst typ av hämnd-begär, är vi överens om det ???

Jag anser La Haine vara nåt av den värsta jävla dynga som visats på vita duken, helt i klass men svenska "storm" från 2005. Men jag genomled hela filmen utan paus. Allt enligt överenskommelsen.

Du skall inte bli ledsen nu, jag säger bara min uppriktiga mening, precis som vi kom överens om. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-29 22:54:50 följande:
    Anton Hjärta, borde inte du återupprätta min heder istället för att dilla om filmer? Kan du inte lägga in det på din lista, någonstans mellan diskussionen du snart ska ha med NG om vilken mascara som är bäst, och punkten där du undrar över hur höga klackar som egentligen är för höga?

Jag tänkte nämligen gå och hämta ett glas vin under tiden. Okej? 
    Älskling !!!

Du har ingen heder som behöver återupprättas, Gumman,Hjärtaditt anseende är precis så stort som det kan vara, det vill säga, så stort som det bara är fysiskt möjligt. 

Du är en Gudinna personifierad, Annelie, du är het som 1 000 Solar, din utstrålnig smälter isberg av enorma dimensioner, du har karisma som ingen annan, den mannen som inte älskar dig, Annelie, förtjänar inte leva. Du är perfekt. Och jag menar vartenda ord. Och det vet du.

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 23:01:25 följande:
    Såklart vi är överens, men jag är lite förbluffad! Filmen är helt fantastisk.
    Jag tror att du helt enkelt inte förstår den, det finns ingen annan förklaring. Så det så.

Jag klarar mig Anton, torkar mina tårar och reser mig upp, som en stor flicka. 
    Jag kan alltid sätta på dig i röven som kompensation, Maria. Jag är snäll, det vet du....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 23:13:45 följande:
    Tack, men jag tackar nog nej, denna gång.
    Jaja, men du vet var jag finns när du ändrar dig. Hjärta
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-29 23:15:00 följande:
    En hjälpsam kille den där Anton.
    Såklart, PM, en dam i nöd är ett kall för mig. Sån är jag....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 23:01:25 följande:
    Såklart vi är överens, men jag är lite förbluffad! Filmen är helt fantastisk.
    Jag tror att du helt enkelt inte förstår den, det finns ingen annan förklaring. Så det så.

Jag klarar mig Anton, torkar mina tårar och reser mig upp, som en stor flicka. 
    Jag kan alltid sätta på dig i din välformade, mjuka och precis lagom fasta rumpa som kompensation, Maria. Jag är snäll, det vet du....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-29 23:19:32 följande:
    Tack, älskling. Hjärta

Och jag vet att du menar varje ord.  

Fast jag blev liknad vid havrefras.

Jag kommer nog behöva gå i terapi för detta. 
    Nu är jag osäker på vem det var som begick illdådet, Gumman,Hjärta men jag har förslag på lämplig terapi för vederbörande. 

Enligt nedan då :

broil.gif 

Du kan gå i terapi hos mig, jag vet vilken behandling du behöver, Älskling,Hjärta och jag skall se till att du får den också. 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-10-29 23:17:52 följande:

Jag blir rörd till tårar av din osjälviskhet.
    Du är inte den förste....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 23:29:12 följande:
    Vad fina ni är Solig.
    Men jag tackar fortfarande nej Solig.

Anton omges av för många............. bunny boilers.

Jag är, som sagt, dansk. En underbar dansk, förvisso, men i alle fall. Jag behöver en översättning, Maria.
Svar på tråden Trash-tråden