Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-10-28 23:23:42 följande:
    Fick en otäck bild i huvudet nu. 288 tyska läderbögar med stånd som kommer galopperande över en äng och ylar Aaaaaaaanton!!!!
    PrimitivMan skrev 2012-10-28 23:24:56 följande:

Aaaanton!! Come out and play!!!
    Hujedamej, hur i helvete har ni snälla och vänliga individer tänkt er att jag skall få någon som helst  nattsömn dom närmaste 12 dygnen ???

Fan......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    cupis skrev 2012-10-28 23:56:25 följande:
    BESÖK MIN BLOGG! www.cupi.blogg.se ^^ en rooosa blogg som handlar om mig, en blond 15åring! ;)

BESÖK MIN BLOGG! www.cupi.blogg.se ^^ en rooosa blogg som handlar om mig, en blond 15åring! ;)

Eller inte.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-29 00:34:13 följande:
    Jag ska alldeles strax lägga mig. Men jag vill faktiskt påpeka att man inte kan kalla något som har en rosa heltäckningsmatta, stora speglar i guldramar samt franska kandelaber för garderob. Det är ett dressing room, även om man förvarar granatkastare däri.

Skall också passa på att tillägga att NG givetivs alltid framför oerhört kloka synpunkter

och att jag önskar att det ska vara ungefär tusen grader varmt där hon befinner sig det närmsta halvåret. Minst.

Bra så?

Menar du Fahrenheit eller Celsius, Älskling.Hjärta Det har i alle fall en viss betydelse.

Jag längtar förövrigt efter att få se din garderob. 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-10-29 00:36:22 följande:
    Det där är inte PMs blogg. Det är en annans.

Lille Birger ligger man inte med. Man sitter på honom, om man har välgödd tantrumpa alltså.
    Jag hittade en bild på dig, Birger, en bild du trodde inte fanns. Men det gör den.

• Anton Chigurh
    UNDERBARA AnnelieHjärta skrev 2012-10-29 12:28:35 följande:
    Jag känner mig missförstådd.
    Din definition av en garderob är i alle fall felaktig. Geni eller inte......
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-10-29 10:10:41 följande:
    Ja, mycket trevligare än Antons ruggiga bild!
    Det var då själve fan, alltså, här försöker jag å vara snäll som postar bilder jag per definition vet att du tycker om., Birger, och så får jag bara skit för besväret.

Otack är värdens lön. Det skall GUDARNA veta..... 
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-10-29 14:10:33 följande:
    Shit så snabbt denna morgonen gick....dags att dra till jobbet igen.

Ha en fin dag alla, jag får väl läsa ikapp senare men ni kan väl skriva långsamt då jag inte läser så fort Skäms 
    Rätt runway !!!

Må så gott själv, UlfGlad
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-10-29 14:22:15 följande:

Milano Malpensa idagSolig
    Va fan gör dom i Milano ifall det blåser 18 knop dikt från väst ???

I medelvind. 22 i byarna. 
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-10-29 14:53:59 följande:
    Jag landar i 36 knop eller 18m/s i rak sidvind.

Lär kanske behövas så som det blåser idag.
    Riktigt ruskväder.
    Shit, Ulf, menar du allvar, fixar du en landning i 36 knop rak sidvind. 

Jag är fan impad på riktigt. Helvete alltså. Du är pilot av det rätta virket, det må jag säga.....
Svar på tråden Trash-tråden