• och

Trash-tråden

Jag är här. Har tråkigt med.

• och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 19:09:39 följande:

Gillar du inte Jamaicabrudens nya tråd?
    Lite söt  
    Vilken är det?
    Aynrand skrev 2011-09-12 19:07:13 följande:
    och skrev 2011-09-12 19:04:06 följande:
    Jag är här. Har tråkigt med.
    Hej hej mina damer!
    här är jag...hinner inte ha tråkigt...jobbar lite, fixar mat, har kört barnen till träningen och hinner växla några meddelanden med NG...
    män kan.......haha...ibland
    Du är en duktig pojke.

• och
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:06:22 följande:
    Vad ska vi hitta på? Jag har fått nog av religionsnack för idag och dom jag brukade sexchatta med har jag kommit ifrån så jag har typ nada att göra. Har lagat mat, städat, duschat barnen och väntar på att maken ska komma hem.
    Du kan ge förslag på bra maträtter som petiga barn äter. Du verkar ju bra på matlagning.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:17:57 följande:
    Hehe. Har vi inte redan haft det eller?
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 19:13:29 följande:
    Hahaha jag kan ringa dig och låta manlig och snuskig?
    Det gills inte. Jag hade en som jag gillade jättemycket. Vi hade jättebra kontakt med varandra och allt var perfekt men så försvann han bara så där helt plötsligt sen fick jag meddelande från honom efter nån vecka att det hade blivit världens bråk närfrun hade hittat bilder på mig i hans dator. Synd. Rynkar på näsanSkäms
    Det torde väl vara ganska enkelt att hitta en ersättare, eller?
  • och
    Aynrand skrev 2011-09-12 19:19:26 följande:
    vad var det för slags bilder? snuskiga?

Jag vill se. Nämner man bilder tycker jag att man är skyldig att posta dom i tråden också.

Ny regel. 
  • och
    Aynrand skrev 2011-09-12 19:24:33 följande:
    vad tänker du på?
    Roses bilder. Fast om du har några fina bilder på dig själv kan du posta de med.  
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:27:21 följande:
    Min lillskit äter bara spagetti, köttbullar och potatismos, hamburgare och pizza. Typ inget annat. Jag lagar ju tre maträtter ibland bara för att alla ska få mat. Just ikväll orkade jag inte så det fick bli spagetti så att jag slapp göra mat till alla. Jag är inte den som tvingar barn till att äta det jag lagar till mig och maken. Är inte för att bråk alls när det kommer till barn utan vill dom inte äta så slipper dom.
    Jag brukar annars göra hamburgarköttet själv där jag mixar i en massa grönsaker och annat nyttig så jag lurar dom på så sätt sen brukar jag hacka grönsaker i småsmåbitar när jag gör pizza så dom inte ser det under all ost som är på så visst lurar jag dom.
    Köttbullar brukar jag också göra själv och oftast brukar jag ha sura plommon i mitten. Det tycker lillskit är jättegott. Sen brukar jag göra iransk Kofteh (Köttbullar) med linser/ris/kött/plommon. Det brukar jag krydda med timjan, citronpeppar, salt och chilipeppar och så brukar bägge två vilja att jag pressar citron på Koften. Det blir jättegott.
    Aha, jag som tänkte att du fått dina barn att äta allt. Min ena äter det mesta, den andra äter nästan ingenting alls, och idag har vi haft spaghetti och ostsås för hundrade gången typ. Det är inte roligt att laga mat längre.

Vad är det för plommon du har i? Det låter gott.    
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:29:19 följande:
    Den killen visste precis allt om mig och mitt liv. Att börja om från början är inget jag orkar med men jag saknar att kunna prata med en utomstående som kan se saker och ting från en annan synvinkel och inte är partisk. Aja......
    Jag trodde du bara var ute efter sexchattande, för det är ju tämligen enkelt att ordna.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:32:15 följande:
    Gå in i min bildgalleri om 5sekunder och gå under starka bilder om du vill.
    Väldigt snygga!

Vill du chatta? 
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 19:36:13 följande:
    Nej, det var en bonus. Åh, saknar honom.
    Det förstår jag. Men ibland får man inte ihop det bara. Vetskapen om att den andre finns där ute någonstans är inte så illa heller. Solig
Svar på tråden Trash-tråden