Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Aynrand skrev 2012-01-10 09:40:30 följande:
    Agridulce skrev 2012-01-10 09:30:33 följande:
    God morgon,
    Och va?????
    Jag skulle absolut inte göra sånt snusk. I alla fall så länge jag inte blir övertygad om att göra det. Jag är ju en fin flicka.
    As far as I know...är det bara fina flickor som sväljer och tar den i tvåan med glädje...det är väl därför de är så fina;)
    Det uttalandet ställer jag mig bakom till fullo.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-11 00:12:37 följande:
    Kvinnan har ett tanklock i ryggen också. Skulle nog kunna vara en kvinna i Antons smak.
    "Fill me up" får en helt ny innebörd
  • PrimitivMan

På tal om att intervjua politiker (och att ha Anton + BJ att fråga ut politiker om tanks och rumpor låter som en alldeles utmärkt idé; försummade ämnen i dagens politiska klimat). För en del år sedan körde (TV4 tyror jag dte var men minns inte) en rätt intressant variant av intervjuer av politiker. Man ställde politikerna inför en hypotetisk situtation och de skulle svara hur de skulle agerat. Minns inte riktigt vad frågorna var, men minns hur Gudrun Schyman vred sig som en mask och försökte undvika att ge ett svar. Tyvärr var intervjuarna alldeles för dåliga och pressade inte på tillräckligt bra eller såg till att ställa rätt följdfrågot.

Sådant säger mer om en polikers karaktär än att låta de svara på de inövade frågorna om dagspolitik.

En intressant fråga skulle tex vara:  "En terroristgrupp har tagit några barn som gisslan och kräver att några fängslade terrorister frisläpps eller så avrättar de gisslan. Vad gör du? Det är helt och hållet ditt beslut. Gå med på kraven eller inte?".

Skall man rädda gisslan men visa att kidnappning lönar sig och resultera i att samma situation upprepas?

Man kan också göra en variant på samma fråga där ett bran till politkern är med i gisslan. Det är en riktigt försåtlig situation för där finns bara fel svar. Om man låter statens intresse gå före sina personliga så framstår man som hård och okänslig. Väljer man att rädda sitt barn framstår man som egoistisk.

• PrimitivMan

Meh ert prat om handbojor och polisutrustning fick igång (sådan dag idag) en massa kinky tankar. Som inkluderar handbojor, förhörsrum, noggrann kroppsvisitering och good cop/bad cop. Hmm kanske skulle ta och göra en "citizen's arrest" eller något .

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-11 14:47:06 följande:
    PM kom och haffa mig.
    Just nu är jag definitivt inte veckans medarbetare trots ton av jobb.
    Dåligt uppförande borde räcka som orsak.
    Ja dåligt uppförande är definitivt tillräckligt som orsak.

You have the right to remain silent. Anything you say or do can and will be held against you in a court of law. You have the right to speak to an attorney. If you cannot afford an attorney, one will be appointed for you. Do you understand these rights as they have been read to you?

• PrimitivMan
    och skrev 2012-01-11 20:49:18 följande:
    Fixat detta nu. Jag körde men den allra vanligaste varianten, är den populär så måste det ju vara för att den funkar så bra?
    Vilken är den?

"Knulla?"

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-11 22:59:28 följande:
    Händerna är på täcket (än så länge). Så svårt att se mobilen annars.

Vad är det du försöker säga min kära och? Ska jag börja plocka fram repen?
    Det är nog säkrast att du blir fastbunden så du inte hänfaller till självbefläckelse.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-11 23:30:14 följande:
    Säger du det? Men jag är redan så självbefläckad att jag har håriga handflator och är utom all räddning.
    . Du får väl se till att få händerna vaxade också då. Fast det är ju rätt bra med håriga handflator den här årstiden.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-01-12 09:22:15 följande:
    God morgon!

Snuskiga otäcka människor!

HH, här är det pappersjobb å WF som gäller!
    Snuskiga otäcka? Kom från rätt person . Fast jag känner mig lite träffad dock. Känner mig osedvanligt otäck och snuskig idag.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-01-12 10:37:43 följande:
    PrimitivMan skrev 2012-01-12 09:41:19 följande:
    Snuskiga otäcka? Kom från rätt person . Fast jag känner mig lite träffad dock. Känner mig osedvanligt otäck och snuskig idag.
    Say what???? När har jag någonsin varit snuskig eller otäck??? Hallå!! Kan någon försvara mig, jag blir oskyldigt anklagad här! Gråter

Hmm, hur artar sig din osedvanliga snuskighet? {#emotions_dlg.djavulsk} Eller, jag kanske inte vill veta???
    Måste ha tagit miste på person då så klart. Du är ju en liten oskuldsfull flicka.

Jag håller min snuskighet under kontroll. Rovdjuret är hårt kopplad men kämpar för att ta sig fri. Tittar man in i mina ögon så kan han skymtas. Plats!
Svar på tråden Trash-tråden