Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-01-14 19:20:53 följande:
    Jag tycker synd om myrorna men eftersom jag gillar stygga pojkar så tror jag att jag förlåter Herr Stig, Björn, Anders osv. Men jag gissar på Niklas.

PM har ju redan avslöjat sitt namn vet jag! :-€
    Visst ja det hade jag ju. Det är ju dessutom ett så passande namn tycker jag
  • PrimitivMan

På tal om glass:

Vet ni vad det är för likhet mellan en kvinna och en mjukglass?

Slickar man där uppe så rinner det där nere.

• PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-01-15 17:41:30 följande:
    PM, ja jag tycker mig minnas att du menar att du gör skäl för ditt namn. Källa på det?
    Bara att jag är storväxt. Men du tänker säkert på något annat antar jag. Det tänker jag inte gå in på då allt är relativt. Första handserferarenheter i det sammanhanget.   
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-01-15 21:09:56 följande:
    Tänk att alla problem i världen kan lösas av en bild på en fyllig rumpa!Det gör hon inte, hon är inte sån som person.
    Rumpbilder löser många bekymmer . Om folk skulle tänka lite mer på fylliga runmpor skulle världen vara en bättre plats.
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-01-16 08:14:48 följande:
    Såklart jag kan men du får inget skydd mot mig haha och jag är snuskig!
    Quis custodiet ipsos custodes?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-16 09:24:35 följande:
    God morgon snuskisar!!!!!
    Kära Agri. Du vet väl att ingen här tror att du är en snövit ängel (vingarna har dock en passande färg) trots din avatar. . Du är ju snusket personifierat. God morgon Fru Snusk.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-16 13:12:30 följande:
    Nej! Skrikandes
    Livets ironi. Finns massor av män som inget hellre önskar än en kvinna som sväljer och tar den i tvåan. Sen finns det män som har det och som inte har förstånd att uppskatta det. Chockerande!

Meh,  åt var och en efter hans förmåga att uppskatta.

Det borde inrättas en lag om det. Tar jag makten skall jag införa en Slynombudsman där klagomål kan framföras. Att inte ge en slyna det hon behöver är ett svårt lagbrott
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-16 14:39:40 följande:
    Jag ska överväga att rösta på dig.
    Gör det. Skall överväga att utse dig till SO för jag tror du är rätt kvinna att ta hand om de frågorna
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-16 15:13:42 följande:
    Du är ett komplett zoo av små låtsasoskyldiga varelser men du är inte Snövit! Även om jag förstår av bilden att du önskar vara det. Snuskfia!

Och nej, det är inte en skön eftermiddag. Gick promenad på lunchen och kom tillbaka som en dränkt Svampbob Fyrkant. Blötsnö och Agri går inte ihop.
    Våt på fel sätt alltså
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-01-16 15:05:02 följande:
    Ha ha, det är rätta takter. Muta blivande väljare, du blir en ypperlig politiker.
    Visst blir jag det.

Ännu mer valfläsk:

Skall avskaffa momsen på sexleksaker.
Svar på tråden Trash-tråden