Inlägg från: reflections |Visa alla inlägg
  • reflections

Trash-tråden

ja om du vägrar spela med mig så...ska försöka imorron.

• reflections

L4D. där ser man. : ) det funkar det med. nämen, jag är inte hemma nu därför ingen dator. tänkte bara att du skulle veta. och förlåt NG att jag är & kladdar här.

• reflections
    PrimitivMan skrev 2012-09-17 23:59:42 följande:
    Är det bara jag som känne rmig lite uttråkad men känns det inte som FL (iaf snuskdelen) är lite på repeat mer än vanligt och rätt så tråkig. Det är typ kukstorlekstråd (#1299), Otrogna-skall-stenas (#1431),  Jag-sög-bara-lite-på-hans-kuk-var-jag-otrogen (#597), lamt-troll-tråd (#2431), Min-man/fru/get-vill-inte-ha-sex (#1789), Alla-män-som-ser-porr-är-äckliga (#3581). Har jag missat något ämne? Var länge sen jag såg något som var intressant och tankvärt (eller ens runkbart). Kanske skulle diskutera mitt favoritämne: "Sjöjungfru-dilemmat: Kvinnoöverkropp/fiskstjärt eller fisköverdel/kvinnounderkropp. Vad föredrar du?". Det är ytterst knivig fråga. Problematiken är kanske intressant även för manliga sjöjungfruar. (vad man nu kallar dem, sjömän?)
    Is sex dirty? Only if it's done right

ka det är verkligen stuck on repeat. tråkigt.
  • reflections
    PrimitivMan skrev 2012-09-21 11:41:22 följande:
    Jag upphör inte att förvånas (el eg inte) över hur sexuellt trista kvinnor det existerar. Normalt håller de en rätt låg profil på S&S men sen kommer det någon tråd som denna www.familjeliv.se/Forum-9-197/m56749158.html som fungerar som en honeytrap för dem. (på tal om avsugningar då)

Några axplock:

"Han har aldrig någonsin blivit avsugen så han vet inte om han gillar det eller inte. Jag minns inte riktigt, jag har för mig att jag sa i början av vårt förhållande att jag inte gillade oralsex eller om jag ens sa det, han förstod det nog rätt snabbt också. Jag vet inte hur du är funtad, men hur kan man önska något som ens partner inte vill göra?"

"Tycker du det är så konstigt att någon kan äcklas av din penis?"

"Bit kuken så kommer han inte vilja något mer. Om du vill vara mer diskret, skrapa med tänderna när du suger. Så svaret är MYCKET TÄNDER"

"Det är väl stor skillnad att kyssas och ta snoppen i mun.Man kissar väl inte med tungan heller? Varför skulle oralsex vara en stor del av sexet?"

Min gissning är att en del av dessa någon gång i framtiden kommer skriva ett upprört inlägg under otrohet "Min man var otrogen och jag kan inte förstå varför vi som hade det så bra. Jag ställde ju upp på missionären minst varannan månad"
    Åh herregud så fruktansvärt. Jag lider med de männen. 
  • reflections
    Agridulce skrev 2012-10-15 23:22:15 följande:
    Jag tycker det är ganska otäckt när det tex är en som anonymt kallar sig barnmorska och sen sitter och uttalar dig. Det finns ingenting som verifierar att personen verkligen är det och alla gravida ser det som ett halleluja att någon besvarar alla deras frågor. Om hon svarar rätt el fel är oväsentligt för det är ju äntligen någon som svarar dem. Kräks
    ursäkta jag lägger mig i men...jag tycker att det är lite skrämmande. en som kallar sig psykolog t ex kan ju ställa till med hur stor skada som helst. kanske det kommer en "läkare". *ryser* som att det blev än mer legitimt att "ge råd". den nya kategorin alltså.
  • reflections
    Anton Chigurh skrev 2012-10-18 16:10:10 följande:
    Hon behöver i vart fall måla om i köket, fan vilken tråkig färg....

Fast golvet är iofs snyggt. 
    ehum. kroppen påminner om någon jag känner. Drömmer
  • reflections
    Kakaa skrev 2012-10-18 22:09:51 följande:
    får jag hennes nr? *lyrisk* :O 
    maybe  Drömmer
  • reflections
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-20 18:57:51 följande:
    Jag ska dricka gott vin ikväll!
    Jag dricker gott vin ikväll... 
    ehum. jag vill ha en bild av dig drickandes vin....Flört
  • reflections