Inlägg från: reflections |Visa alla inlägg
  • reflections

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-10-24 19:59:00 följande:
    Bakade och tänkte på dig, så jag gjorde cupcake-pops.. små cupcakes på pinne, små söta och speciella. se det som en liten hyllning till dina utmärkta läppar. 

Guuuud vad du mutar in dig hos NG.  Skrikandes  nu har jag ju ingen chans alls. Gråter
  • reflections
    lille Birger skrev 2012-10-25 19:54:54 följande:
    Usch vad kallt det där ser ut!!
    Tack Birger. Det värmde hårt.
  • reflections
    lille Birger skrev 2012-10-25 20:30:39 följande:
    Haha ja, när man ser andra som har det värre uppskattar man det man har mer.

Dessutom tyckte du att killen är snygg?
    japp.
  • reflections
    lille Birger skrev 2012-10-25 20:30:39 följande:
    Haha ja, när man ser andra som har det värre uppskattar man det man har mer.

Dessutom tyckte du att killen är snygg?
    förresten, är det du?  Drömmer
  • reflections
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-26 11:06:42 följande:
    Jag har såklart mer att säga om det du skrev PM men har inte tid så ska fatta mig kort kort kort.

Jag ser det inte riktigt på samma sätt. (...)
    Du är så underbar att läsa. Tack för att du delar med dig, förstår precis vad du menar...känns det som. Leder till nya reflektioner - vilket behövs. 
    Skål 
  • reflections
    Aynrand skrev 2012-10-26 12:41:45 följande:
    skall man lyssna på gammal 80 tal rock duger detta mkt tycker jag
    den är däremot lite vassare
    The Cult – She Sells Sanctuary

Ååååh. Jag & mina kompisar var så KÄRA i Ian Astbury när vi var 16:ish så det fanns inga gränser. Underbar låt.
  • reflections
    Aynrand skrev 2012-10-26 12:56:26 följande:
    detta är en fransk förortsdrama

...dock et mästerverk
    i stil med...vad hette den..."Man bites dog"?
  • reflections
    Ermenegildo skrev 2012-10-26 14:32:29 följande:
    Ja, det finns till och med forskning på detta. Harvard har ett intressant test där all på 10 min på nätet kan testa om man har omedvetna raspreferenser. Testa! implicit.harvard.edu/implicit/sweden/takeates...

Förresten är det någon som har sett filmen "Blue eyed"? Ett experiment som en lärarinna i USA gjorde med sina elever.
  • reflections

På 60-talet skall jag tillägga. Det var mycket kontroversiellt då. Sedan håller hon workshops för vuxna.

Svar på tråden Trash-tråden