Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 09:22:16 följande:
    Men du har ju totalt missat den bästa typen av kvinna.
    Den riktiga slynan som bor i den respektabla kvinnan, där de tillsammans dansar fram i livet på höga klackar. 
    Oh ja. En alldeles utmärkt typ. Bara det är en väldigt tunn fernissa med respektabel kvinna över den inombordes slynan.
  • PrimitivMan
    Smecker skrev 2011-12-02 09:43:35 följande:
    Nej, ingen fot-fetisch. Tycker bara inte högklackat ser vare sig snyggt eller praktiskt ut. Föredrar sportiga kängor och jeans på tjejer. Såna här är snygga i vinter (enligt mig):

Du är pervers på riktigt du
  • PrimitivMan
    Smecker skrev 2011-12-02 10:01:14 följande:
    Du skulle bara se vad ett par Birkenstock gör med mig..

Eller inte förresten Kräks 
    du skulle se vad högklackat gör med mig. Om jag bara hade lyckats hitta ett par i storlek 45
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-02 10:02:44 följande:
    Finns inget "in disguise" över det.
    Du missuppfattar.
    Det är det mångfacetterade du missar. Kontraster och nyanser.  
    Skönhet ligger ofta i nyanser och brytningar. Det gäller både i design, konst, musik och givetvis även kvinnor . Den lilla "knorren" som gör något intressant. Det som man inte ser direkt vid första blicken utan man upptäcker när man tittar närmare. En spricka i fasaden. Ett skälmskt leende eller subtil kommentar från någon som verkar väldigt pryd och ordentlig, "hidden in plain sight". Fungerar tvärtom med.

Fan vad pretto det där lät dock
  • PrimitivMan
    Smecker skrev 2011-12-02 11:11:14 följande:
    För mig skall kvinnor vara titt- och runkriktiga, skorna räcker det om de är fina att se på
    Skorna är en del av den stora helheten
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-03 14:03:18 följande:
    Berätta inte för din mamma:
    Smarties candy ass photo
    Nu förstår jag äntligen varför den godissorten kallas för non-stop
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2011-12-03 15:42:44 följande:
    Godiset måste vara fastlimmat på henne, annars hade det förmodligen ramlat ned mellan benen och skinkorna.
    Hmm det kan ju vara rätt intressant. Hitta var de förlorade godisbitarna har tagit vägen
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-04 12:20:40 följande:
    NG: ska bara sluta vara k*t först.

Aynrand: Retas? Tänk att jag aldrig märkt det.
    Är bakisk*t så det river i kroppen.
    Hur mår du själv?
    Det låter som en jobbigt tillstånd. Inte för att jag vet hur det känns givetvis, men kan förstå att det är problematiskt. Fast öven jag kan ibland känna mig för Venus böjd. Då läser jag lite i den heliga skriften och tänker goda tankar om bot och förbättring så går det över.
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2011-12-04 12:35:17 följande:
    Agri behöver kanske piska sig för att göra bot
    Det funkar det med. Synderskor behöver få lite pisk med jämna mellanrum för att hålla sig på den rätta vägen.
Svar på tråden Trash-tråden