Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-11-10 13:50:06 följande:
    Jag mår väldigt bra idag. Lite sömn gör underverk.

Samtidigt vill jag passa på att rikta en allmän varning till alla de (förvånansvärt få dock) som skickar kukbilder till mig. Anton planerar tydligen för tillverkning av bomber. Jag kommer dock inte att lämna ut någons namn, så du behöver inte vara orolig PM.  
    shaggy..........................picard
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-10 14:11:07 följande:

Puh, det var skönt att höra. Bra med kvinnor som sätter diskretion före allt annat.

Jag är övertygad om att du skulle få fler kukbilder med en tuttavatar. Du kanske skulle starta en tråd "Skicka mig en bild på din kuk". Vore intressant och se hir många svar du får. Sen kan du ju posta kukbilderna och ha en omröstning om vilken som är finast (min hade vunnit så därför ställer jag mig utanför tävlingen för att ge andra en chans). "Patrik 42" kommer säkert att skicka dig en bild .
    Ja.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-10 17:13:37 följande:
    Du har också bra musiksmak!

Så skönt när 'och" och "Anton" inte länkar musik! 
    Fast i ärlighetens namn har jag ett
    "> riktigt bra tips
    , bara ni lyssnar färdigt...
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-10 14:24:50 följande:
    Anton, bra att du kom! Jag undrar vad tycker du om denna tjejen:

?
    Fin, Birger, som alltid är det 100 % kvalité när det kommer från dig
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-10 22:16:11 följande:

Tänker inte lyssna.

Du har fruktansvärd musiksmak!

Jag har inte fått tillbaks min dator än förresten.
    Någon får gärna ringa ett anonymt och myndigt samtal till SIBA. 
    Va fan då "tänker inte lyssna" jag tvingas under hot om synnerligen svår kroppsskada lyssna på dina förbannade länkar till Jill, så ta du och klicka på min länk, MARIA. Och det genast. Annars blir jag förbenad...
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-10 17:31:16 följande:

Hahaha 19årig kakaa! xC 
    Det var då själve fan vad du är vacker, kakaa. Otroligt....give_rose.gif
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-10 22:26:47 följande:

Du klickar ju inte ens på mina!

Nej, jag klickar inte.

Det händer......
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-10 22:39:59 följande:
    Tack Anton. Fint att få läsa när man känner sig uppsvullen som en val. <3
    Jag menar allvar, Kakaa, jag ger inte komplimanger utan att verkligen mena dom. Visst, jag är generös med komplimanger, men jag menar dom lika förbannat fullt ut. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-10 23:34:57 följande:
    Du säger alltid att alla är den vackraste du sett ju.
    Nä, Älskling,Hjärta det gör jag inte....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-10 23:55:48 följande:
    Det är sant.

Dessutom skulle man ju bara läsa vissa ord i Antons inlägg med. 
    Du slukar samtliga mina inlägg, Gumman,Hjärta med hull och hår. Kursiv eller inte....
Svar på tråden Trash-tråden