Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-11-07 23:10:10 följande:
    Jaså.

Det regnar jävligt mycket här kan jag berätta.  
    Det är bra för gräset. Du måste se det positiva i tillvaron, Älskling.HjärtaHjärtaHjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-07 23:17:27 följande:
    Jag kan vara hemma från jobbet i morgon och slipper bli avslängd från bussen?

Ska fundera lite på det. 
    Sedärja, nu fattar du äntligen vad jag menar. Vad glad jag blev nu......bliss.gif
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-07 23:22:18 följande:
    Anton, stämmer det verkligen att du ratat henne för att hon är för fyllig? Rynkar på näsan
    Nä.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-07 22:46:10 följande:
    Tack för att du förstår! {#emotions_dlg.flower}

Jag blev tyvärr tjock av den uppätna chokladen, och Anton vill inte ligga med mig pga detta.  
    Du vet att jag vill sätta på dig oavsett.....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-07 23:27:37 följande:
    Ja. Han försöker bara hålla upp en fasad här.
    Fast jag gör det jävligt bra......
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-07 23:33:08 följande:
    Ja. Du får en stjärna i kanten för det.

Och sjuttiofem minustecken för att du inte har köpt ny choklad åt mig, inte är här och inte låter mig sova på din arm. 
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-08 07:31:27 följande:
    Godmorgon!

Jag låter som en kedjerökande, whiskeypimplande gammal tant (eller gubbe).

Huskurer (eller apotekskurer) mot halsont uppskattas!
    Min hals är svullen, till och med på utsidan.

Stackars, stackars lilla mig!!!
    Synd om dig, Maria, på riktigt.

Ett tips jag ej provat själv är att blanda till en helvetes stark blandning av Alvedon, eller liknande, allt typ 6 brustabletter i ett halvt glas vatten och som du gurglar ett par minuter, inte sväljer pga styrkan, endast gurglar. Funkar det har du ju färdig blandning till några stycken gurglingar.

Har, som sagt, ej testat själv, men nån nytta borde det göra. Du bör kanske lösa 2 tabl i taget om inte "bruset" skall svälla över, så att säga. 

Krya på dig, Maria.....bedtime.gif

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-08 14:25:44 följande:
    Tack Anton
    Du vet jag älskar dig....Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-08 15:45:12 följande:
    Jag kunde inte klicka på din länk förut Birger. Men den var säkert jättefin som vanligt?

Idag har jag mindre ont i halsen om någon är intresserad. Dessutom har det slutat regna.

Ja, och jag har fått en kukbild!!! Jag ska fira detta med ett glas vin i kväll tror jag. Skål

ps Den var inte vårtig om någon undrar.     
    Jag vet inte vad jag skall tycka om detta, men okej. Skål för helvete då....drink.gif
Svar på tråden Trash-tråden