Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-11-08 21:41:26 följande:
    Tack!  {#emotions_dlg.flower}

Jag hoppas alla är bra på att be, jag vet ju att tex Anton är väldig duktig på knä, men är lite mer osäker på vissa andra här inne. 
    Du menar att jag vet exakt var jag skall klappa till med basebollträt för att tillfoga maximal smärta. Älskling...Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-08 22:15:10 följande:
    Är vi lite svartsjuka här möjligen?
    Inte alls, Gumman,Hjärta vore det svartsjuka inblandat överlever inte förövaren. Det vet du så väl. Fulla blomsterrabatter å allt det där....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-08 22:34:42 följande:
    Bara rädsla för konkurrens med andra ord?

Du skulle kunna skicka en bild med kanske? Eller ska du bara sitta där och sura? 
    Gumman,Hjärta du vet att jag aldrig surar, men har inte du fått bilder av mig vad du behöver ???

Jag kanske bör påminna om vem som ligger lite efter i leverans av diverse bildmaterial !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-09 07:49:01 följande:
    Godmorgon
    Morrn.shiny.gif Är det bättre idag, Maria ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-09 09:31:12 följande:
    Nej det är det inte men det funkar.
    Så länge man inte har feber är man inte sjuk i min bok

I kväll ska jag se vad förkylningen tycker om rom!

Hoppas allt är bra med dig Anton
    Kunde inte va bättre.... eller jo, jag hade gärna haft Annelies läppar runt mitt organ just nu. Men annars är det bara bra.  

Och var nu inte så jävla feg, blanda till det jag tipsade om igår, du kan lösa även vanlig Alvedon i vatten, krossa den riktigt innan, du får koncentrerade dig så¨du inte sväljer. Och Maria, skulle du svälja är det inte svavelsyra du har i munnen. Prova nu mitt tips, du kan inte gå runt med halsont en dag till.

Krya på dig, Maria....Glad 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-09 11:05:47 följande:
    Du får mig alltid på så bra humör. Hjärta

Eller nästan iaf, när du inte är svartsjuk och tjurar.  
    Fan va jag Älskar dig, Gumman....heartbeat.gif
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-09 11:08:35 följande:
    Skönt att höra!

Nej jag vågar inte! Jag kanske testar det om allt annat misslyckas.

Tack!Gravid 
    Jaja, men jag garanterar, tror jag, att du inte avlider om du råkar svälja en liten zip. Inte omedelbart.

Ha en så bra dag det bara går, Maria.....

Och tack för Gravid 
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2012-11-09 11:46:28 följande:
    Faktum är att Havana Club 7 år är helt bra också. Påminner överraskande om konjak. Inte en drinkblandare utan man dricker den ren, för min del utan is.
    Går det inte lika bra med O'boy och mellanmjölk !!!

Jag föredrar iofs Arla Latte Art, men iaf. 
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2012-11-09 11:55:43 följande:
    Varje gång jag ser The Big Lebowski blir jag sugen på White Russian, men i själva verket blandar jag aldrig mjölk och sprit. En

Lumumba är en väldigt dålig ersättning till en välgjord Irish Coffee.
    Är du bara tillräckligt full, Ernst, så är det inga problem med den blandningen....
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2012-11-09 16:25:18 följande:
    Jag försöker undvika att bli full, det är vulgärt och pinsamt om man fyllt 25. Och det har jag.
    Mmm.....
Svar på tråden Trash-tråden