• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-03 19:26:05 följande:
    hej alla
    hemma, duktig och lagar mat åt mina underbara döttrar..kyckling i ugnen (vitlök timjam och citron) med klyftpotatis (eller egentligen inte, det kallas för Pommes Dauphine) samt rumstemperade tomater i sallad med vinaigrette,  cheese cake toppad med blåbärssylt i efterrrätt

Mia, jag har redan lagat mat med du skulle gärna få äta den naken i höga klackar...det funkar mkt bra det med...
    Hungrig.......

Underbart.

Både den första och den andra delen.  
  • lille Birger
    och skrev 2011-09-01 19:05:56 följande:
    Välkommen till tråden, för övrigt. Skål 
    Tack! Glad

Sånna där kläder tycker jag är riktigt snyggt Skäms. Man behöver inte ha massa accessoarer. Enkelhet är bäst enligt mig.
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-03 19:13:29 följande:
    Nä det är en reklamfilm för malibu, han ska föreställa vara från karibien nånstans

Jag dricker inte grönt te det är för mkt koffein, men jag kanske tar en kopp örtte jag skulle köpa apelsiner förut men orkade inte bära dem i korgen ens så jag gav upp den idén Förvånad

Du behöver mig låter det som.
    Snälla får jag komma och ta hand om dig? 
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-03 19:21:49 följande:
    Men grönt te innehåller inget koffein!
    Det innehåller massor av koffein!! Googla!
  • MrsAssault
    och skrev 2011-09-03 19:21:53 följande:
    Hoppas ni kryar på er.

När kommer bebisen, MrsAssault? 
    15e dec enligt legenden men han vill nog komma ut redan nu som han håller på och härjar därinne. Fattar inte hur han kan vara så pigg när jag är halvdöd, orättvist
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-03 19:33:30 följande:
    Du behöver mig låter det som.
    Snälla får jag komma och ta hand om dig? 
    Jaaaa kom Hjärta
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-03 19:34:03 följande:
    Det innehåller massor av koffein!! Googla!

Jag har hört att grönt te som skördas på våren kan innehålla koffein, men rent generellt innehåller väl grönt te bra mkt mindre än svart?
    Drick rött då, Rooibos är mycket gott! 
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-09-03 19:35:23 följande:
    15e dec enligt legenden men han vill nog komma ut redan nu som han håller på och härjar därinne. Fattar inte hur han kan vara så pigg när jag är halvdöd, orättvist
    haha det måste vara första barnet..häftigt..!
Svar på tråden Trash-tråden