• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Korsriddaren skrev 2011-09-02 18:11:32 följande:
    Skojar du, det är sjukt jobbigt. Glad
    Prova den här så får du se.

">

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-02 17:57:06 följande:
    Ja jag ogillade dig skarpt i den tråden. (En av alla 453762)
    Men låt oss begrava den yxan - jag har huvudvärk. 
    Dom flesta, Maria, som berättar för mig att dom har huvudvärk brukar jag upplysa om följande : Det kan vara fördelaktigt att ha huvudvärk allt emellanåt, då vet man att man inte har röv i båda ändar. Fast det kommer aldrig på fråga att upplysa dig, O underbara KVINNA, om en sån sak. Fattas bara. Men så säger jag till så gott som alla andra. 

Hoppas du slipper värken snart, helt ärligt, annars finns ju alltid den intelligenta värktabletten. Eller allroundmedicinen kallad Whisky. Det sista tipset bör intas i avsevärda mängder för bästa effekt.

Lycka till, o underbara Maria.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Blackrose I

Jag ignorerar inte er tjejer. Jag vet bara inte vad jag ska säga. Jag skickar mer än gärna en kasse med godis och annat gott hem till dig om du vill Mrs. På allvar. Ska ändå åt ditt håll imorgon. {#emotions_dlg.flower}

• Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-09-02 18:15:21 följande:
    Dom flesta, Maria, som berättar för mig att dom har huvudvärk brukar jag upplysa om följande : Det kan vara fördelaktigt att ha huvudvärk allt emellanåt, då vet man att man inte har röv i båda ändar. Fast det kommer aldrig på fråga att upplysa dig, O underbara KVINNA, om en sån sak. Fattas bara. Men så säger jag till så gott som alla andra. 

Hoppas du slipper värken snart, helt ärligt, annars finns ju alltid den intelligenta värktabletten. Eller allroundmedicinen kallad Whisky. Det sista tipset bör intas i avsevärda mängder för bästa effekt.

Lycka till, o underbara Maria.

Haha...ja vad bra Anton.
    Jag har fått värdefull information om flytande medicin av min fina vän Aynrand så allt kommer nog att ordna sig Jag skyller på överintelligens Solig   
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-02 18:15:31 följande:
    Jag ignorerar inte er tjejer. Jag vet bara inte vad jag ska säga. Jag skickar mer än gärna en kasse med godis och annat gott hem till dig om du vill Mrs. På allvar. Ska ändå åt ditt håll imorgon. {#emotions_dlg.flower}

Ja gööööör det!!!
    På riktigt!!! 
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-02 18:24:07 följande:
    Ja gööööör det!!!
    På riktigt!!! 
    Jag menar det verkligen Mrs. Ge ditt nummer till Maria om du vill så kan jag ringa dig imorgon när jag är i Farsta. Puss.
    måste logga ut. Ses på söndagkväll eller måndagsmorgon.
    Tveka inte att ge ditt nummer till Maria. Jag lovar. Jag är inte farlig. Kyss
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-02 18:13:14 följande:
    Hahaha...bra!

Är det gravidcravings? 
    Jag vet inte, kanske
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-02 18:30:26 följande:
    Jag menar det verkligen Mrs. Ge ditt nummer till Maria om du vill så kan jag ringa dig imorgon när jag är i Farsta. Puss.
    måste logga ut. Ses på söndagkväll eller måndagsmorgon.
    Tveka inte att ge ditt nummer till Maria. Jag lovar. Jag är inte farlig. Kyss
    Jag har hennes nummer Solig.
    Men gud nu blir jag sådär givmild och blödig att jag vill skicka ett feting gravidpaket till Mrs.
    Rose - vi borde lägga ihop lite och göra det, bara för att liksom. Det vore så härligt!  
Svar på tråden Trash-tråden