• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Korsriddaren skrev 2011-09-02 21:55:06 följande:
    Akta dig för smågodis om det inte är förpackat. Känner en som på skoj topsade en lösgodislåda i ett varuhus. Fy fan vad det rörde sig när man kikade på det i mikroskop sen. Kräks
    Jag gillar att ta risker, men tack för varningen.

Och bakterier överlever inte så länge i lösgodis, faktiskt. För varmt och för sött. Dessutom varierar det nog från affär till affär beroende på kunder osv. 
  • MrsAssault
    Korsriddaren skrev 2011-09-02 21:55:06 följande:
    Akta dig för smågodis om det inte är förpackat. Känner en som på skoj topsade en lösgodislåda i ett varuhus. Fy fan vad det rörde sig när man kikade på det i mikroskop sen. Kräks
    Lär inte vara några farliga bakterier isåfall, har aldrig hört talas om att någon blivit sjuk av att äta lösgodis..
  • Ernst Hugo

Halloooooo alla människor !

Några beständiga reflektioner idag?   

Come on katten - det svänger ju...
  • MrsAssault
    Ernst Hugo skrev 2011-09-03 18:33:43 följande:

Jag är förkyld
  • Ernst Hugo
    MrsAssault skrev 2011-09-03 18:34:23 följande:
    Jag är förkyld
    Hur har det bidragit till din syn på omvärlden? *nyfiken*
  • Nice Girl Wrong Place
    Ernst Hugo skrev 2011-09-03 18:33:43 följande:

Ja jag har en beständig reflektion.
    Jag vill laga mat naken i höga klackar medan det sitter en fransos vid mitt köksbord med ett glas vin i handen. 
  • Ernst Hugo
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-03 18:38:05 följande:

Ja jag har en beständig reflektion.
    Jag vill laga mat naken i höga klackar medan det sitter en fransos vid mitt köksbord med ett glas vin i handen. 

Det är ju som alltid lätt att tycka om dig etersom du inte bara har en men många kvalitèer. En av dem är att på bästa och mest fantasirika sättet variera ett, om än givet, så av dig älskat tema Solig
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-03 18:37:08 följande:
    Jag med tror jag! Kram?
    Kram! Jag är helt ensam också, M är och spelar in reklamfilm halva natten. Jag skulle egentligen ha passat mina brorsdöttrar men nu ligger jag här på soffan utslagen istället och funderar på hur jag ska orka laga mat samt nojar över att bebisen ska dö.
  • MrsAssault
    Ernst Hugo skrev 2011-09-03 18:36:13 följande:
    Hur har det bidragit till din syn på omvärlden? *nyfiken*
    Inte mkt är jag rädd..
Svar på tråden Trash-tråden