• och

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-09-13 09:39:47 följande:
    God Morgon! {#emotions_dlg.flower}

Ja, sovit gott har jag gjort men annars är det inget vidare. Höstdepp blandat med PMS -skjut mig någon!!!

Du då? Hur blev det med barnen? På väg till skolan?
    Det där är Antons område. Han gillar vapen och sånt. Jag är helt emot våld. Oskyldig

Barnen är avlämnade under protest, de ville knappt gå ut.

Hoppas du mår bättre snart. {#emotions_dlg.flower}
  • och
    Driftwood skrev 2011-09-13 09:44:24 följande:
    God morgon.

Jag vaknade till denna idag

" target="_blank">

en bra start på dagen
    Hej DW!

Visst är den fin. Solig 
  • och
    Yoyna skrev 2011-09-13 09:53:37 följande:
    Jag är i allmänhet emot våld men det finns tillfällen när mildare våld kan vara rent av nyttigt och eh... stärkande?

Då hade ni samma morgonrutin som vi då. Lillkillen skulle ha foto på förskolan så det var finskjorta och vax i håret som gällde, det var han iofs nöjd med men när han inte fick dra runt med bilnyckeln samtidigt som han smetade smörgås över hela köket så bröt han ihop...
    Och absolut nödvändigt, i uppfostringssyfte. (Obs! Självklart följer man det lands lagar som man befinner sig i, ifall att någon utomstående läser den här tråden och blir upprörd.)

Ha ha, han lär nog se ut som vanligt på korten iaf. Hur gammal är han? 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-09-13 17:53:54 följande:
    Ja för i helvete, skall det skjutas är jag helt med på noterna.
    Hej Anton Hjärta

Har du inte tid för mig längre.  
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-09-13 18:33:01 följande:
    För dig har jag alltid tid, möjlighet och lust. Fast det vet du egentligen. Eller hur, min underbara kvinna.
    Om du la ner mer tid på att visa mig dina makalösa tungegenskaper, eller i alla fall la lite energi på att sexchatta med mig hade både du och jag besparat moderatorerna en massa besvär. Du hade dessutom kunnat lägga all ilska på mig istället.

HjärtaHjärtaHjärta
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-09-13 18:53:52 följande:
    Jag skall bättra mig. Lovar och svär vid Allah och samtliga hans kvinnliga tjänarinnor.

Fast någon ilska har aldrig funnits med i bilden, jag kan inte bli förbenad av vad folk skriver på ett forum, men däremot finns det tydligen en och annan som har lite svårt för min ärlighet.
    Jag gillar din ärlighet.

Men, så bra. Msn om en timme sådär? Solig
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-13 21:35:14 följande:
    Hej darling Nalle

Tack, hur är det själv?
    Jo, men alltså, det är väl bra. Jag är lite allmänt förvirrad bara tror jag. Fast jag har haft en bra dag.

Kan inte vara mer detaljerad än så här, tror jag.    
  • och
    lille Birger skrev 2011-09-13 23:00:38 följande:
    En tjej spanade in mig idagCool    ...tror jag Skäms
    Hej Birger! Solig

Såg hon möjligen arg ut, och hade du möjligen klämt på hennes rumpa innan hon tittade på dig?
  • och
    lille Birger skrev 2011-09-13 23:25:59 följande:
    Haha nej. Däremot råkade hon klämma rumpan i en dörrGråter men det gick bra, hon fick inte ont eller så.
    Jag antar att hon, som av en slump, hade ett skyddande fettlager?

Att du inte höll upp dörren för henne, och försökte få kontakt istället? Artiga killar är fint.  
Svar på tråden Trash-tråden