• och

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-17 20:43:24 följande:

Jo.

Snuttefilten är ju där helt enkelt. 
    Så om du skulle sova över hos Birger tex, så skulle snuttefilten med ändå? Drömmer
  • och
    lille Birger skrev 2011-09-18 13:00:21 följande:
    Ja. Själv funderar jag på att byta ut min snuttefilt mot en kvinnlig variant. Drömmer
    Det gör du rätt i.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 17:27:47 följande:
    Hej Och Solig

Allt bra?
    Hej! Kyss

Det är jättebra med mig.

Hoppas du fått pusta ut lite under em.

Flyttar svärmor med?    

• och
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 17:35:03 följande:
    Skönt att höra.
    Ja, jag var och tränade och ska snart hoppa in i duschen. Att få ut frustration på boxning är det bästa som finns.
    Nej, men hon hotar med det. Hon har greencard genom sin son som bor där sen 30år tillbax. Tror inte hon kommer flytta dit då halva hennes släkt är här i Sverige och hon är lost utan sina middagar där hon kan visa upp sin nya klänning och senaste halsbandköpet. Kräks Men visst det skrämmer mig att hon följer med oss. Dock har svärfar lovat att hålla henne borta från USA (Kommer sakna honom jättemycket).
    Det finns andra bra sätt att få ut frustration på med.

Hon lär inte flytta med, och din svärfar håller nog det löftet. Låter helt perfekt, faktiskt.

Skicka många bilder som hon kan visa upp på sina fester, så blir hon nog nöjd.    
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 17:51:44 följande:
    Jo men jag har mens så det går inte. Då får jag träna ihjäl mig istället.

Ja, jag tror också hon kommer hålla sig kvar i Sverige.

Jadu, hon har redan börjat skryta om hennes sons flytt för alla hon träffar. Hon är bara för mycket. En typisk svärmor som man vill kapa av halsen på.
    Tänkte väl det. Men just därför kommer hon inte vilja flytta efter, ha barn och barnbarn i USA som man kan skryta om smäller nog högre än en ny klänning.
  • och
    Yoyna skrev 2011-09-18 19:48:49 följande:
    God kväll!!!
    Hej!

Haft en bra dag? Solig
  • och
    Yoyna skrev 2011-09-18 19:52:49 följande:

Jaaa tack! Jättetrevliga vänner här på lunch å fika. Huset härligt städat å barnen sover. Kan det blir bättre?  Du då?
    Inte så värst städat, och barnen har inte somnat. Jag har dessutom fått ägna em åt att sära på bråkande barn, lekkompisar är inte alltid av godo.

Men annars är allt bara bra.       
  • och

Kvällen blir nog trevligare, Yoyna.

Och nej, Mrs, du har det väldigt bra som har bebisen i magen. Det är den lättaste biten.  

• och
    Yoyna skrev 2011-09-18 20:07:02 följande:

Bra, trevliga kvällar är nahajs!

Näää, den lätta biten är när de är upp till kanske sex månader. När man bara kan amma dom till koma och ligga och lukta på bebis heeeela dagarna!  
    Du har helt klart inte haft ett barn som har velat ligga intill dig dygnet runt och aldrig sovit längre än tre timmar i sträck. Jag har minnesluckor från det första månaderna, det är bara helt svart, kommer ihåg att jag var så trött att jag funderade på att dumpa ungen någonstans.
  • och
    MrsAssault skrev 2011-09-18 20:22:17 följande:
    Jag tycker det är skitläskigt att vara gravid, jag vet ingenting. Vet inte hur han mår eller nånting Förvånad och så läser ja gskräckhistorier om moderkaksavlossning och bebisar som bara dör helt plötsligt i v38 utan att nån vet vad som hänt. Jag blir galen på riktigt, jag vill att han ska komma ut nu så jag kan se honom och skydda honom ordentligt mot allt allt allt och ha lite kontrolllll
    Fast när han kommer ut kommer du att hitta andra saker att oroa dig för.

Han kan lika gärna sluta andas utanför magen.  
Svar på tråden Trash-tråden