Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-11-17 16:26:50 följande:
    Lille Birger tror att man måste ha ordentliga däck om man ska köra sådär fort. Glad
    Du har så rätt, Birger, rätt däck är ett måste här. Men betänk detta, att om du har lite brått ner till Systemet för att inhandla en liter Koskenkorva strax innan stängning och du drar på lite redigt med din Veyron, alltså du ligger och pressar i sådär 400 knyck, då måste du faktiskt byta nämnda däck efter 15 minuter eftersom slitaget är enormt i den hastigheten. Bara så du vet, Birger.

Kan som hastigast nämna att fyra däck till en Veyron går loss på 18 000 $ 
    123 0000 kr. Ungefär. Kan bli en hyfsat dyr Koskenkorva.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-17 17:58:51 följande:

Jag skulle vilja att Anton använde något av sina vapen och helt enkelt utrotade människor som snor Marias cykel.
    Jag är på, Maria, för i helfvete, utrota ohyra är alltid ett nöje, jag tänker mig att nedanstående borde va ett lämpligt förfarande. Vad tror du, du får vara med och beskåda föreställningen, det var iaf din cykel dom behagade stjäla. Hör av dig, Maria, du håller med kött så står jag för grillkolen. Så att säga.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-17 18:38:52 följande:
    Ok, det ska jag göra.

Och när jag hittar den igen (för det kommer jag göra) ska jag ta den och lämna följade lapp;

Hyfsat, Maria, men lär av en mästare, du skall avsluta med följande :

EAT SHIT AND DIE !!!!! 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-17 22:43:53 följande:
    Nej, nu är det dags för en snygg tjej!

Ser ut som om hon har krupit upp på ett marmorbord, kanske i väntan på att hennes kille ska komma. Drömmer
    Höfthållare är ju aldrig fel, Birger......

Vad gillar du min Veyron ??? 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-17 23:31:27 följande:
    TACK Anton.
    Verkligen.

Let's do this! 
    Jag fixar Butan mm, Maria, så skall vi nog se till å ha ett barbecue-party som heter duga, ta gärna med ett paket hot-dog korvar så tar jag med korvbröd och senap. När vi ändå är i gång. Ser fram emot detta......

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-18 00:16:19 följande:

Det du planerar låter inte snällt, Anton.

Maria, du borde veta bättre.

Och ja, Birger, jag sover alldeles för lite. Gulligt att nallen oroar sig! Samtidigt är det lite fascinerande med tanke på att han kravlade runt mellan mina ben sist, och faktiskt bara höll mig vaken.   
    Nä. Det är det heller inte. Men det borde packet tänkt på innan dom gjorde misstaget å stjäla MARIAS cykel.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-18 08:52:49 följande:
    precis anton
    Ja. Vad gillar du Druvans, det är min favorit som jag tänkt att medbringa till grillkalaset...
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-11-18 09:04:50 följande:
    Man must evolve for all human conflict a method which rejects revenge, aggression and retaliation. The foundation of such a method is love.

- Martin Luther King
    Jag älskar å steka kreatur som gjort sig förtjänt av det. Räknas inte det som kärlek ???
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-11-18 09:34:08 följande:
    FYP
    Ja, jag håller med. Ber om ursäkt, DW.
Svar på tråden Trash-tråden