Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-11-20 14:26:34 följande:

Vill inte outa mig för mycket på nätet. Men chef av något slag iaf.....
    Heter du egentligen Annika Katarina Bolin Falkengren ???

Å har typ 8,6 miljoner i årslön. Plus lika mycket till i bonus. Även om investeringarna har backat med 73 % 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-20 14:38:01 följande:
    Det vet du att jag inte gör. Och några miljoner mindre är det allt.......
    Ja, älskade Agri, det vet jag, men jag tänkte ta chansen å gnälla lite på bankdirkernas omotiverade HÖGA JÄVLA LÖNER...

Så nu har jag gjort det. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-20 14:52:53 följande:
    Tack söta Anton. Kan du inte säga att jag verkligen förtjänar min lön också? Hjärta
    Jag tycker, utan att veta vad du har i lön, Agri, att du har åt helvete för låg lön. Jag tycker att nuvarande VD på ditt företag borde se din oerhörda potential och höja din lön med 87 %. Från och med december månad. Å så skall du naturligtvis ha en julbonus på 93 000 kronor, skattefritt, för väl utfört arbete samt din lojalitet som inte går att miss-taga sig på. 

God Jul, Agri.....santawave2

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-20 18:03:38 följande:
    Och det finns faktiskt fler i tråden som har väldigt fina rumpor och inte alls har någon anledning att vara avundsjuka.

Det glömde du nämna.  
    Då kanske jag kan flika in lite försiktigt att du, min Goding,Hjärta har ett arsle som dom flesta kvinnor skulle döda för att få överta, så att säga. Ett otroligt vackert, välformat, precis lagom stort, och mycket, mycket lämpligt att misshandla en fredags afton. 

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-20 20:13:59 följande:
    Gå och lägg dig Agri
    Nej.
    Nej.
    Men väldigt vackert avslut, du har fattat grejen.
    Jag lägger upp en nakenbild efter att Agri, och, PM, Anton har gjort det.

Aynrand och Yoyna slipper
    Birger också.

Så - nu sätter jag mig och väntar.

Va fan nu då, hur blev jag inblandad i detta !!!
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-11-20 20:18:42 följande:
    Aynrand, Yoyna, Anton och PM slipper för min del........,. Av outgrundliga anledningar.
    Hjärta
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-11-20 21:01:37 följande:
    Och
    NG
    Agri

dela fritt
    Vi lever i ett fritt land. Med rätt att inneha vapen. Om, du har vederbörlig liicenci.

Såg du länken, Yoyna, på traktorhelvetet jag postade ??? 
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-11-20 21:12:18 följande:
    Jag missade länken Anton

Men jag har tyvärr ingen licens så allt jag äger är ett luftgevär...
    Bara för att jag är så förälskad i dig, Yoyna, så lägger jag upp den igen. Och se nu för helvete till att Gubbaskrället fixar så Valtran går likaledes som Terror i klippet nedan.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9yHl24QynOM 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-20 21:39:02 följande:
    Nallen håller med om allt förutom det sista. Solig
    Det där sista, Birger, det är det som är det väsentliga i inlägget, i tillvaron, i livet i största allmänhet. Liksom

Eller....ja. 

Hälsa Nallen det. 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-20 22:01:53 följande:

I Anton speech innebär "förälskad"= "Jag tar dig gärna i tvåan"
    Visst är det så, PM, med det enkla tillägget att :

"Samtidigt som jag drar dig hårt som satan i håret och piskar dina välformade skinkor nåt så in i helvete"

Jag får inte riktigt till formuleringen här, PM, men jag tror budskapet går fram i alle fall.....

Svar på tråden Trash-tråden