Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 09:07:29 följande:
    Kul att alla män blivit tysta...
    Kul ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 09:08:09 följande:
    Haha...en sann djurvän.
    Ja.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-22 09:30:09 följande:
    Du har alltid så kloka tankar. Solig

Jag funderar för övrigt på att dumpa Anton igen. Han har inte vett nog att uppskatta bildkonst nämligen.
    Du tänker förmodligen på mina kommentarer i tråden om Lady Dahmer's mensblod....

Men dom står jag för. Så det så. 

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-22 09:40:48 följande:
    Anton!
    Men jag Älskar dig, Goding,Hjärta även om du skulle bli lite fet. Det vet du
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-22 09:50:47 följande:
    Jag är inte fet.
    Numera vet jag att du inte är det, du är otroligt jävla vacker, GodingHjärta med en helt perfekt kropp. Seriöst.
  • Anton Chigurh
    AnnelieHjärta är en väldigt, väldigt, väldigt vacker kvinna.

Tänkte bara säga det. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-23 09:06:41 följande:
    Nej. Det gör att man känner att man måste ge personen som gav underkläderna en möjlighet att få lite glädje av investeringen. Alltså har du chans på en ny dejt även om du sög vad gällde sexet första gången. Du bör nog tänka om, tycker du inte? 

Dessutom är det snart jul, och jag har ingen röd bh?  
    Vad är det för fel med svart nu då ???

Om jag får fråga..... 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-23 09:23:48 följande:

Tycker du att svart känns juligt??
    Jodå.....

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-23 09:36:26 följande:
    Men älskling, skulle jag inte se helt fantastisk ut i röda underkläder? Va?
    Du skulle se helt fantastisk ut i en svart, eller möjligen grå, sopsäck, allvarligt, du är så vacker att det kvittar vad du har på dig, Gumman,Hjärta du kommer alltid glänsa. 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-11-23 09:56:22 följande:

Din snålvarg. Du vill bara komma undan med att ge en rulle sopsäckar i julklapp istället för piffiga (men dyra) underkläder.
    Å här försöker man vara romantisk !!!

Vet du egentligen vad en rulle går på, PM. Det är inte alltid som dom finns till extrapris....... 
Svar på tråden Trash-tråden