• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 17:19:49 följande:
    Haha gör du!?
    Ja visst skulle jag passa utmärkt som nunna?
    Och nej - du är en mycket attraktiv man, men en ängel? Please...  
    ängel och kinky känns mkt bra tycker jag
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 17:04:20 följande:

Ok
    Hur länge har du varit det? Jag har alltid velat bli vegetarian, men aldrig "vågat" du vet - typen som sneglar på vegetarianer med lite avund men som älskar kyckling. Skäms 
    I över 20 år, jag tror jag slutade äta kött när jag 14 ungefär.

Det är en vanesak, när man inte har ätit kött på ett tag smakar det inte gott längre. Konsistensen blir fel, det smakar bara segt och trådigt. Nu finns det dessutom så mycket färdigmat som man kan köpa, och det förenklar en hel del. 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 17:29:11 följande:
    Nej gud vad pubertal jag känner mig...
    Ja.

Du behöver kuk, helt enkelt. 
  • lille Birger

När min mamma och jag övningskörde förbi en joggande tjej i typ 40 års åldern utbrast min mamma: "GUD VILKEN RUMPA HON HAR!!" (kvinnan i fråga var ganska stor om baken)  Tyckte det var så oväntat att hon skulle säga en sån sak.

• I Blackrose I

Gokväll guys. Solig

Har haft en helt underbar helg. Hoppas ni har haft det bra också. Idag var vi och seglade. Verkligen perfekt väder för segling.

Hur är det med er?

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-09-04 19:30:12 följande:
    Gokväll guys. Solig

Har haft en helt underbar helg. Hoppas ni har haft det bra också. Idag var vi och seglade. Verkligen perfekt väder för segling.

Hur är det med er?
    Hej! Solig

Det är bara bra med mig. Segling lät härligt! 
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-04 19:33:30 följande:
    Hej! Solig

Det är bara bra med mig. Segling lät härligt! 
    Men hej där. Mår du bättre? Har förkylningen gett med sig?

Ja, en av mina vänner köpte en båt för nån månad sen och vi har länge funderat på att åka iväg tillsammans men av olika anledningar så har det inte gått. Idag så blev det äntligen av och det var härligt. Verkligen. Vi startade från Värmdö och seglade runt skärgårdsöarna. Sverige är verkligen helt fantastikt vackert på sommaren.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
Svar på tråden Trash-tråden