• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-09-04 21:37:07 följande:
    Alltså det är sjukt att indoktrineringen och hjärntvättningen fortfarande sitter i efter alla dessa år.
    Det känns som att jag syndar och att jag är en hemsk hemsk människa när jag tänker sexuella tankar med islamiska inslag. Det är just en av orsakerna till varför jag vill göra verklighet av min fantasi så jag blir av med allt en gång för alla. Hoppas du förstår vad jag menar.
    såklart att jag förstår...jag lägger inga religiösa-politiska värderingar eftersom jag varken är muslim eller har lidit pga fundamentalism.
    Själva tanken är sexig...lite provokaton på det hela gör det hela ännu bättre!
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 21:34:59 följande:
    Mmm jag förstår hur du tänker. Tror du kroppen skulle reagera på det?
    Det tror jag inte. Jag har svårt att se varför den skulle det. Matsmältningen som sådan borde ju fungera även om man inte är van att äta det?

För min del skulle det bli väldigt lite, som sagt var. Kött är svårt att dölja i mat för en vegetarian.  
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-04 21:52:14 följande:
    Det tror jag inte. Jag har svårt att se varför den skulle det. Matsmältningen som sådan borde ju fungera även om man inte är van att äta det?

För min del skulle det bli väldigt lite, som sagt var. Kött är svårt att dölja i mat för en vegetarian.  

Haha mmm det är sant.
    Äter dina barn kött? (Vet ju inte hur gamla de är...) 
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 22:06:23 följande:
    För en kannibal...
    om man äter den bokstavligen ja men inte annars
  • och
    Aynrand skrev 2011-09-04 22:05:33 följande:
    kuk är väl kött eller hur?
    Ja. Fast jag har ännu inte träffat på en man som inte tar med sig den när  han går.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 22:13:53 följande:

Om man suger på den?

Hahaha nu tänker jag på sperma vs märgen som en del suger ur köttbenen hahaha! 
    Det var någon som startade en tråd om det. Att spermierna levde, och undrade om folk svalde ändå, eller något.

Men för min del handlar det om att ingen ska behöva dö för min skull, så jag har inget problem med det. Spermierna hade ju dött ändå, det gör ju ingen skillnad var de hamnar.
Svar på tråden Trash-tråden