• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-04 21:20:56 följande:
    Finns ingenstans i Koranen som nämner att en muslim ska ha slöja på sig. Det står i hadither och dessa är bara BS.
    Läst om Koranister? Dom mest liberala muslimer som finns efter sufister.

Nej jag vet detta.
    Men det står något om att hår och barm ska skylas, eller? Du vet de "känsliga" områdena... 
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 21:18:59 följande:
    Nej hon konverterade, bar slöja, tog med sin dotter på en massa träffar där kvinnor (muslimska) informerade om hur viktig slöjan var osv...dokumentären slutar dock med att hon tar av sig slöjan, men förblir muslim...
    har varit på loppis några ggr där muslimer säljer...har sett slöjliknande grejer...min kinky mind tyckte att det var kul...en naken kvinna i höga klacka med slöja...plåga henne med mkt allah akbar låter hur bra som helst...
    jag är fullständigt respektlös som ni kan se
    haha
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 21:21:58 följande:
    Nej jag vet detta.
    Men det står något om att hår och barm ska skylas, eller? Du vet de "känsliga" områdena... 
    Jag har för mig att BD gick igenom detta med Halal och TSW för nån månad sen. Ska se om jag orkar leta efter diskussionen i min favoritlista så får du läsa om det han skriver. Mycket läsvärt.
    Visst men barmen har ingenting med håret att göra. Dessutom så fanns slöjan långt innan Islam ens var tänkt. Det hela pekar snarare på att man tog in en tradition/sed och gjorde en makeover.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-04 21:25:06 följande:
    har varit på loppis några ggr där muslimer säljer...har sett slöjliknande grejer...min kinky mind tyckte att det var kul...en naken kvinna i höga klacka med slöja...plåga henne med mkt allah akbar låter hur bra som helst...
    haha
    Hahaha...det känns som om du och jag berört detta ämne tidigare...
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-04 21:25:06 följande:
    haha
    Men det där är min fantasi.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-04 21:26:28 följande:
    Jag har för mig att BD gick igenom detta med Halal och TSW för nån månad sen. Ska se om jag orkar leta efter diskussionen i min favoritlista så får du läsa om det han skriver. Mycket läsvärt.
    Visst men barmen har ingenting med håret att göra. Dessutom så fanns slöjan långt innan Islam ens var tänkt. Det hela pekar snarare på att man tog in en tradition/sed och gjorde en makeover.

Mmm jag har läst lite vad han skrivit om detta...
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-09-04 21:27:23 följande:
    Men det där är min fantasi.
    du menar att du vill besudla islam bara sådär
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 21:27:14 följande:
    Hahaha...det känns som om du och jag berört detta ämne tidigare...
    ja det har vi...du är fullständigt respektlös och snuskig
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-04 20:13:52 följande:

Wow! Länge.

Hur skulle du reagera om du åt kött av misstag (fråga mig inte hur för jag vet inte hur haha)? 
    Det skulle nog inte hända något särskilt, om det var av misstag skulle det bli väldigt lite innan jag insåg att det var kött i och slutade äta. Men jag skulle känna mig äcklad av att veta att jag hade kött i magen, om du förstår hur jag tänker.
Svar på tråden Trash-tråden