Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-02 21:58:18 följande:
    Ball Bus.
    Butt bus
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-02 22:10:18 följande:
    Jag kan bara fraser fit for a lady. Eller en salope.
    precis
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Trust me skrev 2012-09-02 23:29:58 följande:

Jag har en riktigt tråkig bok om Kant du kan få Men de bra böckerna av Foucault får du inte.
    Immanuel Kant är helt ok
    Aldrig läst Foucault
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-03 19:41:26 följande:
    Jag har SAKNAT dig idag.
    Kunde inte nämna det förut.  
    jag med.....
    jg är nyduschad, luktar kåt och fixar mat
    {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Aynrand
    Trust me skrev 2012-09-03 19:48:38 följande:

Det var en bok OM Kant. Meta-Kant

Har du inte läst Foucault!? Den störste franske filosofen sedan.. sedan.. den tidigare stora franske filosofen. Hur lyckades du missa det under fyra år på ENS? Förvånad
    hmm jag antar att det är ett miss och en lucka i min uppfostran och utbildning.....bland moderna filosofer och franska sådana läste Bergson bl.a ...får väl kolla upp Foulcault någon gång
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-03 19:46:21 följande:
    Luktar kåt?
    Ja kom o lukta mig............
  • Aynrand
    Trust me skrev 2012-09-03 20:41:37 följande:

Det är bara du som vet. Vi får mest ta del av hans vådliga associationer som oftast leder till ändalykter eller tamboskap.
    alla vägar leder till.........

Guilty at charge...jag är ganska så ensidig på mitt sätt
  • Aynrand

shit sommaren är å väg att försvinna och jag fick en nostalgitrip....en sommar i Frankrike på 90 talet med en barndomsvän....

Svar på tråden Trash-tråden