Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-20 21:24:46 följande:
    Jag dricker vin ur flaskan och smörjer in kroppen med  "a beautiful idea" body oil.

Nu är ni informerade.

rub it!
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

sure.hur vill du ha det
    haha

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-09-22 17:19:15 följande:
    Om jag får säga det själv är jag en helt fantastisk man. Inte nog med att jag är bra i sängen och har en kvalitetskuk, dessutom så lagar jag god mat och tom bakar. Håller just på laga en god köttgryta samt har gjort en dubbelsats (fel ordval i den här tråden kanske) rågbullar.

Alla kvinnor borde kasta sina trosor över mig och böna på sina bara knän att jag skall ta dem. Varje kvinnas drömman (mardröm för en del?) helt klart.

Fan vad bra jag är, mitt enda fel är att jag är ödmjuk på gränsen till självutplåning. 
    Här gillar vi folk med självinsikt....thanks for sharing PM
    nästa gång är det min tur att självutplåna mig så
  • Aynrand

jag undrar vad en trolltråd är för nå´t...alltså i forumsammanhang

• Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-22 18:21:54 följande:
    Vilken fin inbjudan.
    ja det kan man säga....

var har alla dina rumpbilder tagit vägen BJ?
  • Aynrand

hallå där jag hittade en anal tråd...helt F**** amazing!

• Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-22 18:50:04 följande:
    Man kan dock inte ha trosor hela tiden:

Neeej det kan man inte ha ....

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-23 10:43:02 följande:
    Alltså det skulle inte förvåna mig om det ryckte lite i Aynrands baguette just nu, bara för att dess undermedvetna känner att någon nämner katolska flickskolor.
    Ja och även om jag är förkyld like hell!

Jag minns att det fanns ett ställe där jag fikade som tonåring, stället drevs av en kompis farsa. (jag gick i katolsk skola bara så ni vet)..i alla fall berättade hans farsa att de bästa och snuskigaste brudarna hittade de i den skola där jag gick när han var ung.

Svar på tråden Trash-tråden