Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-09 20:08:27 följande:
    Eller hur?

Jag har ju inga andra.
    Och frågan är om ens kuklösheten är en brist att tala om...?

Vad tycker du?  
    Inte om du frågar mig Snygging...jag vill inte ha dig med kuk men jag kan förstå att Och skulle vilja ha dig med en
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

hej alla trashare
    är jättetrött ikväll och kommer att sova som en stock....skulle dock kuna leka med en eller några klädnypor.

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand

hej alla trashare...
    jag har varit kåt idag vilket har stört mitt arbet något

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-11 19:01:53 följande:
    Tomt under skrivbordet?
    tomt ja...tyvärr
    är du duktig?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-11 21:11:39 följande:
    "Parfymen" finns inte att ladda ner i iBooks.
    Öppen för förslag.
    Om inte annat är det ert fel att jag tvingas läsa uppföljaren till fifty shades. 
    hmm du får nog ta ansvar för din dåliga litterära smak...

där kan du ladda ner Parfymen som ljudbok.de kanske är ok..jag har aldrig lyssnat på en ljudbok tidigare förutom med barn...
    thepiratebay.se/torrent/6143267

• Aynrand
    och skrev 2012-09-11 21:58:03 följande:
    Jag kan fixa en länk till en väldigt informativ film där man får veta vad som händer om man saknar pass i passkontrollen annars?
    gummihandskar?
  • Aynrand
    och skrev 2012-09-11 22:02:31 följande:
    Nja, det var nog inte så mycket gummi inblandat där.
    pls elaborate
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-12 17:06:29 följande:
    Till Aynrand;
    jo hon var sexig
  • Aynrand

• Aynrand

Svar på tråden Trash-tråden