• och

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 18:56:02 följande:
    Ja Agri, jag säger att vi ger Yoyna skulden.
    Hon gör sina hit n runs. Givetvis är det hon som känner sig besudlad av alla bilder...
    Nej. Jag gillar mer tanken på läderbögarna den här gången.
    The hard way is the right way.
  • och
    Agridulce skrev 2012-10-28 19:04:48 följande:
    Naturligtvis gör du det......
    Jag lovar att posta en bild på det hela när de väl har lyckats med sitt illdåd.

Detta trots att jag numera vet att det sitter en ensam och olycklig människa och bara väntar på att få se en anmälningsbar bild, så att hon inte ska känna det som att den här dagen var helt händelslös med.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-10-28 19:16:17 följande:
    Mmm, jag tror jag vet vem som har betalat deras biljett hit till Svea Rike. 
    Vi kan utesluta dig i allafall. Du är för snål, även om jag vet att du drömmer om det.
  • och
    Driftwood skrev 2012-10-28 19:07:08 följande:
    Möjligtvis om oboy är en eufemism
    Haha... Kanske är bäst att lämna det ämnet.

Hej DW, kul att se dig!  
  • och
    reflections skrev 2012-10-28 19:27:53 följande:
    hej Och.    Hjärta
    Hej!

Hoppas allt är bra med dig. 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 19:42:34 följande:

För Antons skull?
    Ja. Allt jag vill är att han ska bli nöjd. Drömmar som aldrig uppfylls är liksom lite sorgliga.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-28 19:47:44 följande:

Du är en fin kvinna!
    Tack. Jag vill alltid alla väl, men det är nog redan uppebart för de flesta.
  • och
    reflections skrev 2012-10-28 20:02:48 följande:
    ja för egen del säger jag "Välkommen Höstdepression". sedan ca 1,5 v tillbaka har den där grådassiga filten svepts runt mig, och man blir seg seg utan egentligt skäl. i januari blir det bättre. eller om det kommer ett rejält snöfall som ljusar upp.
    Då hoppas jag på en snöig vinter i år.  Solig
  • och

Jag ska alldeles strax lägga mig. Men jag vill faktiskt påpeka att man inte kan kalla något som har en rosa heltäckningsmatta, stora speglar i guldramar samt franska kandelaber för garderob. Det är ett dressing room, även om man förvarar granatkastare däri.

Skall också passa på att tillägga att NG givetivs alltid framför oerhört kloka synpunkter och att jag önskar att det ska vara ungefär tusen grader varmt där hon befinner sig det närmsta halvåret. Minst.

Bra så?

• och

Jag känner mig missförstådd.

Svar på tråden Trash-tråden